کدخبر : 2256 تاریخ انتشار :
A

سردار آزمون در دوراهی امیر قلعه‌نویی و ژوزه مورینیو

سردار آزمون در دوراهی امیر قلعه‌نویی و ژوزه مورینیو

با نزدیک شدن به زمان برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا لژیونرهای آسیایی در حال ترک لیگ‌های معتبر اروپایی و بازگشت به تیم ملی‌شان هستند.

ورزش 360 - برگزاری جام ملت‌های آسیا و آفریقا در زمستان یکی از چالش‌های لیگ‌هایی اروپایی به حساب می‌آید. هر چهار سال یکبار تیم‌های معتبر اروپایی مجبورند دو هفته بازیکنان‌شان را از دست بدهند تا برای بازی ملی به قاره شان بازگردند.

به گزارش ورزش 360، برای اینکه تاثیر این اتفاق را بر لیگ‌های اروپایی بدانید همین نکته کافی است که به زودی بازی‌های لیورپول و تاتنهام بدون حضور محمد صلاح و سون برگزار می‌شود. چون ستاره لیورپول برای همراهی تیم ملی‌اش در جام ملت‌های آفریقا باید به این قاره باز گردد و سون هم قرار است کره جنوبی را در قطر همراهی کند.

این مسئله چنان تاثیری در لیگ‌های اروپایی دارد که اعتراض برخی مدیران ورزشی اروپایی را هم به همراه داشته است. با این حال در یک توافق مشخص زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا و آفریقا به زمستان تغییر کرده و بسیاری از تیم‌ها و مربیان باید این محدودیت را بپذیرند. این مسئله موجب شده تا برخی تیم‌ها در عقد قرارداد با بازیکنان آسیایی و آفریقایی شرط‌های نوشته یا نانوشته‌ای بگذارند تا بیشترین استفاده را از بازیکنان‌شان ببرند.

تابستان امسال هم که سردار آزمون در یک انتقال بزرگ برای فوتبال ما راهی تیم آ اس رم شد خیلی‌ها گفتند که شرط حضور سردار در رم فراموش کردن جام ملت‌های آسیاست. این خبر البته در همان روزهای اول تکذیب شد اما حالا و با نزدیک شدن به رقابت‌های جام‌ ملت‌ها بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است. 

وب‌سایت گل صبح امروز نوشت که سردار آزمون ایران را در جام ملت‌ها همراهی نخواهد کرد. ساعتی بعد اما امیر قلعه‌نویی با اعلام لیست تیم ملی خبر داد که سردار آزمون هم در جام ملت‌ها حاضر خواهد بود. 

سردار آزمون که چند هفته پیش مصدومیت جزئی پیدا کرده بود شب گذشته برای تیم‌اش در برابر یوونتوس به میدان رفت و به نظر می‌رسد آمادگی حضور در جام ملت‌ها را دارد و فعلا خبری از مصدومیت نیست. برای همین باید ببینیم که او در دو راهی امیر قلعه‌نویی و ژوزه مورینیو کدام را انتخاب می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار