کدخبر : 22471 تاریخ انتشار :
A

حمایت ژوزه مورایس از وحدت حنانوف

حمایت ژوزه مورایس از وحدت حنانوف

سرمربی پرتغالی تیم سپاهان نسبت به وضعیت بازیکنان تیمش کاملاً اشراف دارد و از آنها دفاع کرد.

به گزارش ورزش 360، در یکی از دیدارهای مهم هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران قرار است دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز دو مدعی لیگ بیست‌وچهارم مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

در چنین شرایطی ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی تیم سپاهان، در نشست خبری پیش از برگزاری این دیدار حضور پیدا کرد و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه درباره وضعیت طلایی پوشان بیش از این دیدار مهم اظهار داشت: این دیدار یک دیدار جدید، کلاسیک، خوب و یکی از دیدارهای جذاب لیگ بعد از دربی است، امیدوارم هوادارن‌مان بتوانند جو ورزشگاه را به دست بیاورند و با توجه با اینکه این دیدار در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود، حفظ کنند، باز هم اعلام می‌کنم که ما آماده هستیم.

مورایس در اشاره به اظهارات دراگان اسکوچیچ درباره این دیدار مهم گفت: نظری راجع‌به نظرات مربیان دیگر ندارم و تنها برای آن‌ها احترام قائل می‌شوم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد: نظر واضحی دارند و احترام می‌گذارم. بهتر بود آن که این اشتباه را کرده جریمه می‌شد و کسی که اجازه ورود به یک مکان را ندارد، خودش باید بداند. با اینکه در رابطه با محرومیت ما از ۷۵ درصد هواداران ما در این دیدار نظر دارم، اما ترجیح می‌دهم احترام بگذارم، اما بهتر بود که هواداری که مرتکب اشتباه شده بود جریمه می‌شد و دیگران از این موضوع آسیب نمی‌دیدند.

وی تصریح کرد: در مورد لحظاتی که بازیکنان توپ از دست می‌دهند باید بگویم لحظاتی وجود دارد که بازیکنان تمرکز کافی دارند و همه برای موفقیت تلاش می‌کنند، اما مطمئن باشید همه برای عملکرد خوب تیم تلاش می‌کنند؛ باید بگذاریم به مرور این موضوع حل شوند و نمی‌توانیم که با فشار روی بازیکنان برای حل این مشکل تلاش کنیم. امکان دارد فردا همان بازیکنی که موقعیت از دست داده، ۳ شوت بزند و ۲ تای آن گل شود.

مورایس عنوان کرد: امروز مربی سپاهان هستم و باید از تیمم و مردم اصفهان دفاع کنم، اما با روش‌های مختلف به این موضوع نگاه می‌کنیم؛ ما یادگرفته‌ایم که احترام بگذاریم و به نظرات احترام می‌گذارم، به حواشی کاری ندارم و تمرکزم را روی کارم می‌گذارم، این فوتبال است.

او در اشاره به وضعیت وحدت حنانوف، بازیکن تازه وارد سپاهان عنوان کرد: حنانوف از پرسپولیس آمده است و می‌گویید عملکردی که در پرسپولیس داشته است را در این تیم نداشته است، همه بازیکنان مانند حنانوف پنج بازی کردند و تنها او نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: ما یازده بازیکن داریم و تیم هستیم و هر نیازی که داشته باشیم می‌توانیم از بازیکنان استفاده کنیم، این فوتبال است و بازیکنان براساس عملکردی که انجام می‌دهند و شرایطی که در تمرین دارند در بازیکنان استفاده می‌شوند، من با هیچ‌کدام از بازیکنان مشکلی ندارم و بازیکنان زمانی که توپ ندارند، همه مدافع هستند و زمانی که توپ دارند، همه مهاجم هستند. بهتر بود از علت بازی نکردن گودرزی و کامارا می‌پرسیدین، عملکرد آریا یوسفی از محمد گودرزی بهتر است و کامارا تازه به ما اضافه شده است و نیاز به فرصت دارد. نظرات متفاوت است و من به همه نظرات ادامه می‌دهم.

وی افزود: هواداران شوق زیادی برای استفاده از همه بازیکنان دارند، ما اینجا هستیم که از بهترین‌ها استفاده کنیم؛ آریا یوسفی بازیکن خوبی است و فضای خوبی به ما می‌دهد، وی ابتدای حضور به‌عنوان وینگر بازی می‌کرد، اما ما دفاع را به او آموزش دادیم و امروز آریا یوسفی می‌تواند در چهار پست بازی کند و بسیار زودتر از این‌ها به تیم ملی دعوت شدند، تفاوت سنی آریا یوسفی و صالح حردانی بین دو الی سه سال است و من با توجه به نظرات و احترام به آن‌ها، بهترین‌ها را انتخاب می‌کنم.

مورایس افزود: مشکل شما را با حنانوف متوجه نمی‌شوم، چرا که بازیکنی بسیار حرفه‌ای است و راجع‌به این موضوعات نباید در نشست‌خبری‌ها سوال پرسیده شود، چرا که باعث می‌شود من از ایده‌هایم پیش از دیدار بگویم و حریف را آگاه کنم، او هم‌سن آریا یوسفی است و جزو یازده بازیکن برتر تیم ملی تاجیکستان و دفاع وسط این تیم است و هنوز جوان و کم‌تجربه است، اما عملکرد خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید بیشتر خودمان را حمایت کنیم، یاسین سلمانی بازیکنی است که از تیم ما به تیم دیگری رفته و امروز در پرسپولیس است؛ او در این تیم بازی نمی‌کند، اما آیا کسی هست که در این باره سوال بپرسد؟! آیا اصلاً او را می‌کوبند؟ می‌بینید که کسی به این موضوع اعتراضی نمی‌کند.

وی در پایان عنوان داشت: سوال من این است چرا اینقدر روی یک بازیکن فشار می‌آورید؟ وقتی حالا در صدر جدول هستیم، چه اتفاقی افتاده است؟ شاید با این اخبار فکر کنیم مثل این است که بقیه این اخبار را می‌آورند تا ما پایین بیاییم.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار