کدخبر : 22465 تاریخ انتشار :
A

واکنش شمس به حذف تیم‌ملی فوتسال: مقصر شبکه ۳ است!

واکنش شمس به حذف تیم‌ملی فوتسال: مقصر شبکه ۳ است!

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است یک بازیکن باتجربه باید پشت ضربه پنالتی ثانیه‌های آخر دیدار با مراکش می‌ایستاد.

به گزارش ورزش 360، حسین شمس درباره حذف تیم ملی فوتسال از جام جهانی 2024 پس از شکست مقابل مراکش، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: به اولین زمین سفتی که خوردیم، بازی را واگذار کردیم. دو مسابقه اول که راحت بود؛ بازی سوم هم که مسخره‌بازی بود و دو تیم می‌خواستند ببازند!

وی با اشاره به شروع درخشان ملی‌پوشان در نیمه دوم اظهار داشت: در دو دقیقه اول نیمه دوم نشان دادیم می‌توانیم به‌راحتی مراکش را شکست بدهیم. با این حال ترکیب موفقی که دو گل در دو دقیقه زد، هشت دقیقه بیرون رفت و بازیکنان سرد شدند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد از سبک بازی ملی‌پوشان عنوان کرد: سیستم ما بر اساس دریبل سالار آقاپور و مسلم اولادقباد چیده شده بود، اما دیدیم که هر دو بازیکن را بسته بودند. متأسفانه بعد از چهار مسابقه نفهمیدیم دروازه‌بان اول تیم ملی چه کسی بود. همه تیم‌ها در فوتسال و فوتبال یک دروازه‌بان اول و دوم دارند. در تیم ملی فوتسال اما هر دروازه‌بان یک نیمه بازی می‌کند.

شمس در مورد پنالتی دقیقه 40 که با ضربه سجاد یوسف‌خواه تبدیل به گل نشد، خاطرنشان کرد: پنالتی دقیقه آخر را حتماً باید به یک بازیکن باتجربه می‌دادند؛ نه بازیکنی که برای اولین بار در یک تورنمنت رسمی شرکت می‌کرد. اگر این توپ تبدیل به گل می‌شد، مراکش تنها پنج بازیکن داشت و قطعاً در وقت اضافه پیروز می‌شدیم.

وی ضمن حمایت از وحید شمسایی بیان کرد: به نظرم شمسایی و کادر فنی فعلی تجربه کسب کرده‌اند و باید در تیم ملی بمانند. با این حال کادر فنی باید به شکل واقعی جوانگرایی کند؛ نه اینکه حالا بیستمین تیم جام از لحاظ میانگین سنی هستیم! افغانستان با میانگین سنی 21 سال در همین مرحله‌ای حذف شد که ایران با 31 سال سن در آن شکست خورد!

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال با انتقاد از صداوسیما تصریح کرد: مقصر شکست مقابل مراکش بر عهده تلویزیون و شبکه سه سیماست. به هیچ‌کسی اجازه انتقاد نمی‌دادند و از ازبکستان می‌گفتند چه کسی برای کارشناسی به تلویزیون برود! کار به جایی رسیده که تنها از چند نفر استفاده می‌شود و اجازه کار به سایر کارشناسان را نمی‌دهند. برخی مجریان به من زنگ زدند و گفتند به ما می‌گویند انتقاد نکنید.

 

منبع تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار