کدخبر : 22450 تاریخ انتشار :
A

سپاهان-تراکتور؛ شاخ‌به‌شاخ در اصفهان برای صدرنشینی

سپاهان-تراکتور؛ شاخ‌به‌شاخ در اصفهان برای صدرنشینی

مهمترین بازی هفته ششم قابت‌های لیگ برتر بعد از دربی تهران، در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ورزش 360، تصورش سخت است اما در هفته‌ای که دربی تهران برگزار می‌شود، یک بازی هست که اهمیت بیشتری دارد. سپاهان و تراکتور به عنوان دو قطب بزرگ و پرطرفدار شهرستانی همیشه و در هر تورنمنت مدعیان اصلی استقلال و پرسپولیس در قهرمانی هستند و تقابل آنها برای همه فوتبال مهم است.

هفته ششم لیگ برتر

جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

ساعت ۱۸:۳۰

داور: وحید کاظمی

کمک‌ها: فرهاد فرهادپور و دانیال باشنده

نکات بازی

    در حال حاضر سپاهان با ۱۳ امتیاز از ۵ بازی صدرنشین لیگ برتر است و تراکتور با ۱۰ امتیاز از همین تعداد بازی تیم سوم جدول!

    سپاهان و تراکتور این فصل با دو مربی خارجی که تجربه کار در ایران را هم دارند، حضوری فعال در نقل و انتقالات داشتند و برای قهرمانی خود را تجهیز کردند.

    بعد از چهار برد متوالی، سپاهان هفته قبل در دربی اصفهان اولین امتیاز را از دست داد. تراکتور هم بعد از یک شکست غیرمنتظره برابر همشهری سپاهان یعنی ذوب آهن، هفته قبل در خرم آباد خیبر را برد تا به روند موفقیت برگردد.

    دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در بازی اول هر دو مهمان بودند. سپاهان در اردن پیش افتاد اما کامبک خورد و و باخت، تراکتور در دوحه با قاطعیت پیروز شد.

    فصل قبل، دو تیم لیگ بیست و سوم را با جدال رو در رو استارت زدند. در بازی رفت در ورزشگاه نقش جهان سپاهان ۳-۱ پیروز شد. بازی برگشت اما تا فروردین ۱۴۰۳ به تعویق افتاد و به عنوان اولین بازی امسال لیگ، بدون گل در یادگار امام مساوی تمام شد.

    از ۳ گلزن فصل قبل سپاهان به تراکتور، تنها شهریار مغانلو دیگر حضور ندارد. رضا اسدی و رضا شکاری هنوز هستند. تنها گلزن تراکتور مقابل سپاهان نیز از این تیم رفته است، سعید کریم آذر.

    آخرین اخراجی‌های این بازی نیلسون و صفاهادی در بازی رفت فصل قبل بودند که هیچ کدام دیگر در این دو تیم نیستند.

    مورایس در سومین فصل حضور روی نیمکت سپاهان مقابل اسکوچیچ که سابقه کار در ملوان و فولاد را داشت و از خونه به خونه بابل در لیگ ۲ به سرمربیگری تیم ملی در مسیر جام جهانی رسید! اسکوچیچ تیم را به جام جهانی رساند اما برکنار شد و حالا برای قهرمانی در لیگ برتر آمده است.

    در هفته که همه نگاه‌ها به دربی تهران بود، خبر احتمال اعلام حکم بیرانوند و محرومیت او از این بازی نیز توجهات زیادی را جلب کرد.

    هر چقدر این فصل سپاهان ستاره‌های جوان و ملی‌پوش را به خدمت گرفت، تراکتور به سراغ اسم‌های نامدار و ملی پوشانی رفت که بعضاً دیگر دعوت نمی‌شوند!

    امیرحسین حسین‌زاده بعد از محرومیت بازی قبل دوباره می‌تواند به ترکیب برگردد.

    تراکتور این فصل صاحب یک رکورد خطرناک و وحشتناک است! رکورد صددرصد پیروزی در بازی‌های بیرون خانه! آنها هفته اول مس را در رفسنجان با دو گل بردند. هفته سوم در تهران ۴ گل به هوادار زدند و هفته پنجم در خرم آباد خیبر را شکست دادند. حالا صدرنشین باید از بی‌رحم‌ترین مهمان لیگ بیست و چهارم پذیرایی کند!

 

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار