کدخبر : 22436 تاریخ انتشار :
A

نقش الکسیس گندوز در پنالتی پرسپولیس در دربی

نقش الکسیس گندوز در پنالتی پرسپولیس در دربی

الکسیس گندوز سنگربان الجزایری پرسپولیس روی گل پنالتی منجر به گل پرسپولیس تاثیر غیرمستقیم داشت.

به گزارش ورزش 360،  الکسی گندوز که در دیدارهای اخیر پرسپولیس بارها ناجی این تیم بوده، دقایق پایانی دربی پایتخت پایه‌گذار گل برتری این تیم بود و با پرتاب سریع و بی‌نقصی که انجام داد، ایوب را در موقعیت خلق موقعیت و استارت حمله قرار داد و مدافع راست پرسپولیس بعد از یک نفوذ سریع پاس به داخل محوطه جریمه زمینه‌ساز اعلام پنالتی به سود این تیم شد.

الکسی در دقایق پایانی مسابقه بعد از در اختیار گرفتن توپ و نگاه کردن به اطراف با دو دست توپ را در موقعیتی برای ایوب انداخت که او با یک لمس توپ را از نیمه پرسپولیس به نیمه استقلال منتقل کرد و در موقعیت ارسال قرار گرفت، اگر گندوز در ارسال این پاس کمی صبر می‌کرد و زمان مسابقه را می‌کشت ساختار دفاعی استقلال شکل می‌گرفت و این موقعیت خلق نمی‌شد.

تاثیر غیرمستقیم گندوز در گل برتری پرسپولیس قابل توجه است و کمتر به آن توجه شده بود، او بار دیگر نشان داد که دروازه‌بان باهوش و خونسردی است و با یک تصمیم لحظه‌ای توانست یک برد فراموش نشدنی را برای سرخ‌ها رقم بزند.

گندوز در این مسابقه درون دروازه کار خاصی انجام نداد و موقعیت جدی روی دروازه او خلق نشد، اما در نهایت تاثیر خود را در پیروزی پرسپولیس گذاشت و در یک بازی دیگر تاثیرگذار بود.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار