کدخبر : 22432 تاریخ انتشار :
A

عکس | دلبری سعید مهری از هواداران پرسپولیس

عکس | دلبری سعید مهری از هواداران پرسپولیس

سعید مهری پیش از ورود به زمین حسابی از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

به گزارش ورزش 360، در دربی ۱۰۴ بیشتر به تقابل رامین رضاییان با پرسپولیس توجه می‌شد و هواداران استقلال امیدوار بودند رامین مقابل تیم سابق خود بدرخشد و روی گل تاثیر بگذارد ولی همه چیز متفاوت شد.

سعید مهری آخرین خرید تابستانی پرسپولیس بود. حضور هافبک سابق استقلال در اردوگاه سرخ با واکنش‌های زیادی روبرو بود، اما هواداران استقلال وانمود می‌کردند که از این انتقال ناراحت نشدند و حتی به تمسخر خرید رقیب سنتی‌شان می‌پرداختند.

با این حال سعید مهری که از زمستان لیگ بیستم تا زمستان لیگ بیست و سوم استقلالی بود و در تنها قهرمانی لیگ سال‌های اخیر استقلال نیز حضور داشت بعد از ماجراهای عجیب قراردادش با استقلال که منجر به جدایی با دلخوری‌ او شد، با پیراهن پرسپولیس به لیگ برتر برگشت.

ilw5i5yt

سعید مهری برای اولین بار در دربی به لیست پرسپولیس وارد شد و مقابل استقلال بازی کرد و توانست با گرفتن پنالتی از رامین رضاییان پیروزی را به اردوگاه سرخ بیاورد.

مهری پیش از ورود به زمین حسابی از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد و او برای پاسخ دادن به احساسات هواداران به سمت آنها رفت و برای سکوها بوسه فرستاد و با روحیه خوب به زمین رفت تا برای پرسپولیس تاثیرگذار باشد.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار