کدخبر : 22387 تاریخ انتشار :
A

گاریدو: بازی خاصی را در لیگ بردیم

گاریدو: بازی خاصی را در لیگ بردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی برابر استقلال در دربی را به هواداران این تیم تقدیم کرد.

به گزارش ورزش 360، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی برابر استقلال در دربی را به هواداران این تیم تقدیم کرد و گفت: بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند به آن چه هدف ما بود دست پیدا کنند.

صد و چهارمین دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته ششم از بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه (۴ مهر) به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد و طی آن سرخپوشان با برتری یک بر صفر برنده این بازی شدند. محمدحسین کنعانی زادگان(۱+۹۰ - پنالتی) برای پرسپولیس گل زد.

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: در فوتبال دنیا نتیجه خیلی مهم است. یک صحنه می توانست نظر همه را تغییر دهد و شرایط را عوض کند. سرمربی همیشه وابسته به نتیجه است و وقتی شما می برید همه چیز خوب است.

وی ادامه داد: شناخت من از فوتبال می گوید که امروز باید از این نتیجه لذت ببریم چرا که همه چیز درست از آب درآمده است. کاری که ما می خواستیم انجام دهیم این بود که به پیروزی برسیم که به آن رسیدیم. خیلی خوشحال هستیم و باید به تیم تبریک بگویم.

گاریدو افزود: بازیکنان ما نمایش خوبی داشتند. با این حال ممکن بود با یک حرکت نتیجه تغییر کند و بازی مساوی شود و یا ما بازنده باشیم. این طبیعت فوتبال است. سرمربی تیمش را در طول هفته برای یک بازی آماده می کند.

وی با بیان این که چرا پرسپولیس را برد در پاسخ به پرسش خودش گفت: بازیکنان من سختی های این دیدار را می دانستند و خوب بازی کردند تا برنده شوند. استقلال هم تلاش کرد تا برنده شود اما بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و آن چیزی که از آنها خواسته بودم را داخل زمین انجام دادند. نمی خواهم از بازیکن خاصی اسم ببرم چون همه عالی بودند و وظایف شان را به درستی انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازی مساوی و نزدیکی بود که فشار بالایی داشت. دقایقی در بازی بود که ما توانستیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را بگیریم. این پیروزی برای ما در لیگ از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که بازی خاصی است و هواداران را خوشحال می کند.

گاریدو به بازیکنانش تبریک گفت و ادامه داد: بازیکنانم در کل روزها سخت کار می کنند و به همین خاطر اعتماد به نفس بالایی دارند. وقتی در تیم رقابت وجود دارد شرایط اینطور می شود و در نهایت این سرمربی است که تصمیم می گیرد چه بازیکنانی بازی کنند.

 

 

منبع مهر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار