کدخبر : 22313 تاریخ انتشار :
A

سومین دربی هفته بین سرخابی‌ها لغو شد!

سومین دربی هفته بین سرخابی‌ها لغو شد!

اتفاقی جالب در فوتبال باشگاهی ایران بازهم نگاه ها را به خود خیره کرد.

به گزارش ورزش 360، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در حالی امشب به میزبانی استقلالی‌ها در شهر اراک به مصاف یکدیگر می‌روند که این دیدار تنها دربی برگزار شده بین این دو تیم در روز چهارشنبه نخواهد بود؛ چراکه چند ساعت قبل از دربی بزرگسالان، قرار است تیم‌های جوانان استقلال و پرسپولیس به مصاف هم بروند. نکته جالب اینکه این دیدار هم به میزبانی استقلال در ورزشگاه امام رضا(ع) و از ساعت 14:30 از هفته یازدهم این رقابت‌ها برگزار می‌شود. 

این در حالی است که استقلالی‌ها برخلاف رده‌های امید و نوجوانان، در رده جوانان از وضعیت خوبی برخوردار نبوده و درحال‌حاضر با سیزده امتیاز از ده مسابقه در جدول شانزده تیمی در رده دهم جدول حضور دارند. هدایت این تیم را حمید حسینی برعهده دارد. این در شرایطی است که زمزمه تغییرات روی نیمکت جوانان استقلال در صورت ناکامی در این دیدار از مدتی قبل به گوش می‌رسید. نکته جالب دیگر اینکه قرار بود تیم‌های نوجوانان استقلال و پرسپولیس نیز جمعه پیش‌رو یعنی پس‌فردا به مصاف هم بروند که این دیدار به‌خاطر تعدد ملی‌پوشان دو تیم و حضور این نفرات در اردوی تیم ملی نوجوانان لغو و به آینده موکول شد. گفتنی است دربی نونهالان نیز چندی پیش به میزبانی سرخپوشان و با برتری پرسپولیسی‌ها به پایان رسیده و دربی امید‌ها نیز در هفته چهاردهم (دو هفته دیگر) این رده سنی برگزار خواهد شد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار