کدخبر : 22312 تاریخ انتشار :
A

ویدیو اقدام ویژه باشگاه استقلال به مناسبت هفتاد‌ ونهمین سالگی

۷۹ سال از تاسیس باشگاه بزرگ استقلال گذشت.

به گزارش ورزش 360، ۷۹ سال از تاسیس باشگاه بزرگ استقلال گذشت و حالا در آستانه ورود به هشتمین دهه از تاسیس، پر افتخارترین باشگاه ایرانی در قاره آسیا لازم می‌دانیم یاد و خاطره تک تک بزرگانی که در طول هفت دهه اخیر برای اعتلای نام بزرگ باشگاه استقلال و شادی هواداران میلیونی این باشگاه تلاش و کوشش بی شائبه به خرج دادند و عمر و جوانی خود را صرف خدمت به این مجموعه بزرگ و ریشه دار کردند، تقدیر و تشکر نمائیم.

درود فراوان نثار روح بزرگ تمامی پیشکسوتان فقید باشگاه استقلال که در اوج آمادگی تمام توان خود را برای به اهتزاز در آوردن پرچم پر افتخار باشگاه به کار بستند، تقدیم می‌نمائیم. مردان بزرگ و متعصبی که به واسطه نام بزرگ استقلال به تمام پیشنهادهای ریز و درشت خود پشت کردند تا شادی و نشاط را به جامعه هواداری هدیه کنند.

امیدواریم بازیکنان کنونی استقلال ایران با درس گرفتن از رشادت‌ها و منش پهلوانی بزرگانی که کارنامه زرین استقلال را به بهترین شکل ممکن در تاریخ فوتبال ایران و قاره کهن به نگارش درآوردند تا نام استقلال ایران در تالار افتخارات کنفدراسیون فوتبال آسیا به نیکی ثبت گردد، با درک صحیح، ماموریت دشوار پیش رو را با موفقیت سپری کنند تا نام استقلال بر بلندای تاریخ همچنان باقی بماند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار