کدخبر : 22267 تاریخ انتشار :
A

پاسخ استقلال به شبهات پرونده مهرداد محمدی

پاسخ استقلال به شبهات پرونده مهرداد محمدی

پاسخ استقلال به شبهات حقوقی رسیدن محمدی به دربیباشگاه استقلال با استناد به زمان عقد قرارداد با مهرداد محمدی، موفق شد این بازیکن را به شهرآورد پایتخت برساند.

به گزارش ورزش 360، بخشیده شدن مهرداد محمدی در فاصله یک روز تا دربی پایتخت، به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل شده است. باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد: محرومیت مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافت و باقی مانده محرومیت او به مدت یک سال تعلیق شد.

بند مهم در این اطلاعیه، به در دسترس بودن محمدی برای بازی با پرسپولیس اشاره می کند و آبی ها نوشته اند: به این ترتیب مهرداد محمدی مشکلی برای همراهی استقلال در مصاف با پرسپولیس ندارد و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند برای آبی‌پوشان پایتخت به میدان برود.

این موضوع با واکنش سریع رسانه های رقیب همراه شد. پرسپولیسی ها اعتقاد دارند که مهرداد محمدی تنها دو جلسه از محرومیت خود را سپری کرده و او نباید در بازی فردا به میدان برود و حتی بحث پیرامون شکایت احتمالی پرسپولیس و سه بر صفر شدن بازی با ورود احتمالی محمدی به زمین نیز مطرح شد.

استناد پرسپولیسی ها به تاریخ فسخ قرارداد محمدی و اعلام رسمی بازگشت نام او به لیست تیم است. آنگونه که در نامه های رسمی سازمان لیگ به ثبت رسیده، قرارداد مهرداد در تاریخ 31 مرداد فسخ شده است. یعنی پس از پایان هفته نخست و در فاصله 2 روز تا دیدار هفته دوم برابر ملوان، محمدی دیگر قراردادی با آبی ها نداشته است.

سپس در تاریخ 17 شهریور بود که استقلالی ها رسماً از اضافه شدن نام محمدی به لیست تیم خبر دادند. با توجه به اینکه از این تاریخ به بعد نیز آبی ها فقط در یک بازی و برابر نساجی به میدان رفته اند و با احتساب هفته نخست و دیدار با شمس آذر، اینگونه به نظر می رسید که مهرداد محمدی تنها دو جلسه از محرومیت خود را سپری کرده و قادر به همراهی تیمش در بازی فردا نیست.

اما پیگیری های خبرنگار ورزش سه از فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال نشان می دهد که قرارداد مهرداد محمدی در تاریخ هفتم شهریور با باشگاه استقلال منعقد شده است، یعنی یک روز پیش از دیدار هفته سوم برابر استقلال خوزستان، محمدی برای همکاری مجدد با آبی ها به توافق رسیده است.

در نتیجه با احتساب دیدارهای هفته اول، سوم و پنجم برابر تیم های شمس آذر، استقلال خوزستان و نساجی (دیدار هفته چهارم استقلال برگزار نشده است) مهرداد محمدی سه جلسه محرومیت خود را سپری کرده و می تواند در بازی فردا به میدان برود.

این توضیحاتی است که توسط مدیرعامل استقلال در اختیار ورزش سه قرار داده شده و از آنجایی که طبق اعلام فرشید سمیعی، زمان عقد قرارداد با باشگاه اهمیت دارد و نه زمان ثبت در سازمان لیگ، در نتیجه محرومیت سه جلسه ای مهرداد محمدی سپری شده و او می تواند برابر پرسپولیس به میدان برود.

لازم به ذکر است که در متن اطلاعیه باشگاه استقلال در تاریخ هفدهم شهریور، آبی ها اعلام کرده اند "در این جلسه توافقات لازم جهت اضافه شدن نام مهرداد به لیست انجام و در ادامه نام این بازیکن در سازمان لیگ به عنوان بازیکن استقلال ثبت شد" و برخلاف تصور پرسپولیسی ها، چیزی مبنی بر عقد قرارداد در این تاریخ اعلام نشده و قرارداد محمدی و استقلال در تاریخ هفتم شهریور (طبق ادعای باشگاه) امضا شده است.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار