کدخبر : 22266 تاریخ انتشار :
A

مهرداد محمدی جواز بازی در دربی را ندارد؟!

مهرداد محمدی جواز بازی در دربی را ندارد؟!

خبر باشگاه استقلال درباره پایان محرومیت مهرداد محمدی با پیگیری سرپرست مدیرعاملی نیاز به تایید قانونی از نهادهای فدراسیون و سازمان لیگ دارد.

به گزارش ورزش 360، در آستانه دربی حساس پایتخت باشگاه استقلال از کاهش سه جلسه ای محرومیت مهرداد محمدی و آمادگی او برای حضور در بازی مقابل پرسپولیس خبر داد؛خبری که برای هواداران استقلال بسیار خوشحال کننده بود ولی از سویی منجر به اعتراض هواداران باشگاه پرسپولیس در شبکه های اجتماعی شد .

*سئوال مهم:  آیا در حال حاضر امکان بخشش مهرداد محمدی با توجه به مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال وجود دارد؟

پاسخ : طبق ماده ۱۰۷ ایین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال در صورتی که مرتکب نیمی از مجازات را سپری کرده باشد و همچنین سابقه محکومیت نداشته باشد و مجازاتش بیش از ۶ جلسه یا ۶ ماه نباشد، امکان تعلیق بخشی از مجازات وجود دارد.

*کدام یک از شرایط تعلیق در پرونده مهرداد محمدی وجود داشت؟

پاسخ: مهرداد محمدی دارای سابقه محکومیت قطعی نبوده است ، همچنین مجازات او شش جلسه در نظر گرفته شده است، بنابراین پیش شرط ۶ جلسه محرومیت یا کمتر نیز برای او وجود دارد.

اما نکته مهم محاسبه تعداد بازی هایی است مهرداد محمدی مطابق قانون از حضور در آن محروم شده است:

طبق سند فسخ یک طرفه باشگاه استقلال با مهرداد محمدی که توسط محمد حسین میثاقی منتشر شد، تاریخ این فسخ یک طرفه ۳۱ مرداد ماه بود و تاریخ حل مشکل قرارداد این بازیکن و اضافه شدن دوباره نام مهرداد محمدی به لیست باشگاه استقلال ۱۷ شهریور بوده است که در فاصله زمان فسخ یک طرفه تا اضافه شدن دوباره اسم مهرداد محمدی در لیست، استقلال تنها دو بازی خود در لیگ برتر مقابل ملوان و استقلال خوزستان را انجام داده است.

در واقع نام مهرداد محمدی تنها در دو بازی شمس آذر قزوین و نساجی در لیست بازیکنان باشگاه استقلال بوده است و این دو بازی از محرومیت او کم می‌شود.

photo_2024-09-24_14-21-19

*موضوع سئوال برانگیز:  ابهام به وجود آمده این است چگونه گذشتن سه بازی از میزان محرومیت مهرداد محمدی محاسبه شده است که باشگاه استقلال توانسته بخشش مابقی محرومیت مهرداد محمدی را از فدراسیون دریافت کند.

ابهامی که ممکن است در صورت بازی کردن مهرداد محمدی در دربی و شکایت باشگاه پرسپولیس در این مورد، یکی از جنجالی ترین دعوی انضباطی فوتبال ایران را رقم زند. باشگاه استقلال درباره موضوع بخشش مهرداد محمدی سندی ارائه نکرده و از مراجع انضباطی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم هیچ واکنش یا خبر رسمی و قابل استناد منتشر نشده است این درحالیست که باشگاه پرسپولیس در صدد اعتراض به این خبر است. خبری که ممکن است اعلامش یک اشتباه از سوی مدیران استقلال باشد که البته صورت خوشی برای این افراد نخواهد داشت. 

ظاهر در خبر رسمی و منتشره در رسانه باشگاه استقلال ا یک بازی عقب افتاده و برگزار نشده بعنوان سومین بازی مهرداد در نظر گرفته شده که شرایط را عجیب‌تر می‌کند!

در حال حاضر توپ در زمین آبی‌هاست و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال موظف است استناد قانونی خود را نسبت به این خبر اعلام کند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار