کدخبر : 22246 تاریخ انتشار :
A

آخرین گمانه‌زنی از ترکیب استقلال و پرسپولیس برای دربی 104

آخرین گمانه‌زنی از ترکیب استقلال و پرسپولیس برای دربی 104

پرسپولیس و استقلال در موقعیتی حساس و سرنوشت‌ساز به پست یکدیگر خورده‌اند.

به گزارش ورزش 360، استقلال بعد از حواشی و تنش چند روزه، در حالی به استقبال شهرآورد می‌رود که جواد نکونام و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا با پیروزی در این بازی خود را به هواداران اثبات کنند و تقابل شکل گرفته با مدیران باشگاه را نیز به سود خود خاتمه بدهند. 

اما در اردوگاه سرخ آرامش نسبی برقرار است. بعد از بازگشت سعید صادقی به تمرین گروهی و پایان مصدومیت ایوب العملود، حالا همه در انتظار سرنوشت اوستون اورونوف هستند که احتمالا امروز با این تیم تمرین خواهد کرد. 

با این حال در فاصله یک روز تا این بازی حساس، ترکیب دو تیم سرخابی مورد گمانه‌زنی و بحث بین هواداران قرار گرفته است، جایی که هر کدام از آنها ترکیب ایده‌آل خود را برای استفاده نکونام و گاریدو، ارائه می‌دهند. 

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، سیلوا، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، عثمان اندونگ، زبیر نیک‌نفس، جلال الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو، محمدحسین اسلامی

نکته مهم در مورد ترکیب استقلال تصمیم مهم نکونام در مورد سمت چپ خواهد بود. جایی که او می‌تواند به صورت همزمان از جلالی و زکی‌پور استفاده کند و مرادمند را روی نیمکت بنشاند که در این صورت آبی‌ها توان هجومی بیشتری خواهند داشت. 

همچنین در خط هافبک انتخاب جانشین روزبه چشمی، علامت سوال بزرگی خواهد بود که به نظر با انتخاب عثمان اندونگ، این ابهام برطرف خواهد شد. 

استفاده از سیستم ۳-۴-۳ با چهار بال تهاجمی و حضور گوستاوو بلانکو در نوک پیکان خط حمله، تیم جواد نکونام را به گوشه‌ها متمایل می‌کند. 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

الکسیس گندوز، ایوب العملود، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و علی علیپور

بازگشت ایوب و بهبود مصدومیت اورونوف باعث می‌شود تا پرسپولیس برای اولین بار با چهار خارجی وارد دربی شود. با این ابهام بزرگ در پست شماره هشت خواهد بود، جایی که از بین سروش و خدابنده‌لو یک بازیکن در ترکیب حضور خواهد داشت. 

در خط حمله به نظر علی علیپور انتخاب نخست گاریدو است و عیسی به همراه لوکاس برای او روی نیمکت خواهند نشست اما احتمالا فرصت بازی هم پیدا خواهند کرد. 

نکته مهم، وضعیت اورونوف است. اگر او ثبات کنونی را داشته باشد فیکس خواهد بود اما در غیر این صورت فرشاد در سمت چپ و امیری در جناح راست بازی می‌کنند. 

شما هم ترکیب ایده ال خود را برای ما بنویسید. ترجیح می‌دهید سرمربی تیم محبوبتان، از کدام نفرات استفاده کند؟

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار