کدخبر : 22148 تاریخ انتشار :
A

۱۰ نکته دانستنی از مسابقه پرسپولیس - آلومینیوم

۱۰ نکته دانستنی از مسابقه پرسپولیس - آلومینیوم

گاریدو به یک شناخت خوب از پرسپولیس و فضای این تیم رسیده، او آرام‌آرام در حال القای خواسته‌هایش به بازیکنان است. نمودار فنی پرسپولیس اگر چه کند ولی با شیب ملایم رو به پیشرفت است.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در دیداری یک طرفه آلومینیوم را در ورزشگاه قدس شکست داد. به همین بهانه مروری داریم بر رکوردها و آمار و ارقام این مسابقه مه خواندن آنها خالی از لطف نیست.

یک: دو: نتایج پرسپولیس در قیاس با استقلال در این پنج بازی لیگ و آسیا تفاوتی نداشته، هر کدام دو برد ، دو مساوی و یک باخت به دست‌ آورده‌اند. اما چرا در پرسپولیس آرامش برقرار است و در استقلال بحران، آتش زیر خاکستر؟ علت آن را در همسویی مالک، مدیرعامل، سرپرست، سرمربی، بازیکن، پیشکسوت، خبرنگاران و سکوهای پرسپولیس جستجو کنید.

سه: آلومینیوم به طور آشکاری به نسبت فصل قبل هم افت کرده و هم ضعیف‌تر شده، در پنجره تابستانی آنها خوب تقویت نشدند و چند مهره تأثیرگذار خود را هم از دست دادند. نتیجه آن را در پنج بازی اول در حال تماشا هستند. بدون برد و کسب فقط سه امتیاز!

چهار: زوج کنعانی و گولسیانی یک شب بدون نقص را سپری کردند، درک متقابل در طول بازی و بازیسازی از عقب زمین که باعث می‌شد هافبکها و بازیکنان کناری پرسپولیس نمایش خوبی را ارائه کنند. بازی خوب آنها ، اعتماد به‌نفس گندوز را هم افزایش داده است.

پنج: سمت چپ پرسپولیس با حضور مؤثر میلادمحمدی دوباره به نقطه قوت این تیم تبدیل شده، زوج میلاد و اورونوف بالانس خوبی به این جناح داده که هم در حمله اضافه شوند و هم در دفاع با گرویی کافی بازی کنند. هر چند مصدومیت اوستون اجازه نداد پرسپولیسیها از هنر او در نیمه دوم لذت ببرند.

شش: تصور کنید وی‌ای‌آر نبود، نتیجه بازی احتمالا پنج بر صفر به سود پرسپولیس می‌شد. به قول آقای درویش : این وی‌ای‌آر یک عداوتی با ما دارد که…

هر چند با همین کمک‌داور ویدیویی هم باز داوران ما بازهم اشتباه می‌کنند اما به شدت در کاهش تنش کنار زمین نقش داشته است.

هفت: پای علی علیپور بعد از پنج بازی بالاخره به گل باز شد. یکی از متفاوت‌ترین(از نظرفنی) و بی‌حاشیه‌ترین و مؤثرترین بازیکنان پرسپولیس در یک دهه اخیر همین علیپور بوده که کاملا در خدمت تیم بازی می‌کند. آخرین گل او چهار سال پیش در آخرین دیدارش برای پرسپولیس مقابل استقلال بوده و خبر خوب برای قرمزها این است که در آستانه دربی علیپور به مرز آمادگی رسیده است.

هشت: در بی‌حاشیه بودن پرسپولیس نقش یک نفر را اصلا دست‌کم نگیرید. افشین پیروانی به شدت پرسپولیسی است و عاشق این تیم. چهره‌ای که بین رقبای این تیم اصلا محبوب نیست ولی برای موفقیت تیمش همه جوره تلاش می‌کند. او این سالها نقش ستون خیمه پرسپولیس را داشته است.

نه: مجتبی حسینی دوباره باید بسازد. انگار این تقدیر حسینی است که هی بکارد و دیگران برداشت کنند.تلاش و تلاش و تلاش و غر نزدن مهمترین خصلت سرمربی اراکیهاست.

ده: پرسپولیس با اختلاف سه امتیازی و بدون تلفات به یکی از پرحاشیه‌ترین استقلالهای چند سال  اخیر رسید.‌ دیداری که آبیها شهر منفور قرمزها را برای میزبانی برگزیدند تا از حیث روانی روی مخ حریف بروند. با همه اختلاف نظرها در اردوی استقلال ، دربی دربیست و با همه بازیها متفاوت. باید دید گاریدو می‌تواند خاطرات تلخ اراک را برای پرسپولیسیها به شیرینی تبدیل کند یا  نه!

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار