کدخبر : 22105 تاریخ انتشار :
A

ژوزه مورایس: ذوب‌آهن با تمام قدرت از خود عملکرد نشان داد

ژوزه مورایس: ذوب‌آهن با تمام قدرت از خود عملکرد نشان داد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از دو شکست در رقابت‌های آسیایی اذعان کرد، این باشگاه اصفهانی وقت زیادی به او داده است.

به گزارش ورزش 360 ژوزه مورایس بعد از تساوی یک - یک سپاهان و ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: یک دربی بود و مثل بقیه دربی‌ها نتیجه غیرقابل پیش‌بینی. یک بازی سخت، بالانس و رقابتی را از هر دو تیم دیدیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که دروازه‌بان آنها مهارهای فوق‌العاده‌ای داشت.

وی با اشاره به موقعیت‌های گلزنی تیمش که تبدیل به گل نشد، خاطر نشان کرد: یک گل زدیم، خیلی حیف شد که نتوانستیم به گلزنی ادامه دهیم و موقعیت‌هایی که داشتیم را استفاده نکردیم؛ حس ما کم‌تر از نتیجه‌ای است که امشب به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: ذوب‌آهن با تمام قدرت از خود عملکرد نشان داد. آنها جنگیدند و نتیجه را باید قبول کنیم. باید کیفیت‌مان را ارتقا دهیم و پیشرفت کنیم. امیدوارم تا بازی بعدی این پیشرفت را نشان دهیم.

مورایس در مورد خط هافبک سپاهان و اینکه آیا کمبود بازیکن بازی‌ساز در این تیم حس می‌شود، گفت: الان لحظه مناسبی نیست که در مورد نقش بازیکنان توضیح دهم.

 وی درباره تمام‌کنندگی بازیکنان سپاهان و موقعیت از دست رفته در صحنه‌ای که آقایی‌پور و حردانی در آن موقعیت حضور داشتند، تأکید کرد: نمی‌دانم، به نظر من اگر بخواهیم توضیح بهتری بدهیم باید از آنها بپرسیم که چه اتفاقی افتاد. من آنجا حضور‌ نداشتم که درباره آن بپرسم، اما می‌توانید با خود آنها در این زمینه صحبت کنید. البته به نظرم در حالت عادی حردانی نباید در آن منطقه حضور پیدا می‌کرد.

«بعد از دو باخت در رقابت‌های آسیایی این فصل آیا باشگاه سپاهان فرصت زیادی به شما نداده است؟»، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سؤال، گفت: بله درست می‌گویید! با شما موافقم!

 

منبع تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار