کدخبر : 22104 تاریخ انتشار :
A

دراگان اسکوچیچ: برد ارزشمندی به دست آوردیم

دراگان اسکوچیچ: برد ارزشمندی به دست آوردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نمی‌توانم بگویم تیمم به خاطر خوش شانسی بازی را برد.

به گزارش ورزش 360 دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با خیبر خرم‌آباد در هفته پنجم اظهار کرد: به بازیکنانم بابت بازی که انجام دادیم و بردی که به دست آوردیم تبریک می‌گویم. هفته سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذاشته بودیم و امروز مقابل یک تیم گردن کلفت بازی کردیم.

او ادامه داد: تیم خیبر واقعا تیم خوبی است و به مهاجری بابت ساختن تیم قوی و پویا تبریک می‌گویم. با سیستمی مانند بازی قبل شروع کردیم ولی با اضافه شدن قنبری به خط هافبک خیبر و توپ گرفتن او پشت هافبک هایمان دیدیم در حال از دست دادن بازی هستیم و به همین دلیل در نیمه دوم تغییر روش دادیم و همین باعث شد تیم نفس بکشد و در نیمه دوم بازی را کنترل و به سود خودمان تمام کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خیبر موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد و نکته مهم این بود که برد ارزشمندی به دست آوردیم. مقابل تیم خوبی بازی کردیم که هم پویایی بسیار خوبی داشت و هم سخت کوش بود که بابت این موضوع به مهاجری تبریک می‌گویم.

او عنوان کرد: زمین بازی کیفیت مطلوبی نداشت و کار را برای بازی‌سازی از دفاع سخت می‌کرد و برای همین ناچار بودیم ساده و کم ریسک بازی کنیم تا مشکلی برای مان پیش نیاید.

اسکوچیچ گفت: ما مقابل پرسپولیس می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و مقابل ذوب آهن هم استحقاق این را داشتیم که نبازیم اما فوتبال این چیزها را نمی‌شناسد.

او بیان کرد: امروز نمی‌توانم بگویم تیمم به خاطر خوش شانسی بازی را برد. در مجموع در زندگی خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که استحقاق چیزی را دارید ولی آن را به دست نمی‌آورید.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خیبر تیم رقابتی و با انرژی است و هر تیمی که به این جا بیاید بازی سختی دارد.

او عنوان کرد: درباره داوری نظری ندارم و خسته نباشید می‌گویم. هر کسی وظایف خودش را دارد و داوران هم مسوول اجرای عدالت هستند و فکر می‌کنم امروز قضاوت خوبی  داشتند.

اسکوچیچ گفت: درباره پنالتی‌هایی که در این لیگ گرفته شده بخواهیم صحبت کنیم، پنالتی‌های خیلی عجیب‌تری هم دیدیم و پنالتی اول بازی امروز را دیدم و قبل از VAR گفتم که پنالتی  است.

 

منبع ايسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار