کدخبر : 22094 تاریخ انتشار :
A

فرانسه آخرین قربانی مرحله گروهی شاگردان شمسایی

فرانسه آخرین قربانی مرحله گروهی شاگردان شمسایی

تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار دور مقدماتی جام جهانی با شکست دادن فرانسه موفق شد به عنوان تیم سرگروه صعود کند.

به گزارش ورزش 360 به نقل از سایت رسمی فدارسیون فوتبال، وحیدشمسایی سرمربی تیم ملی در این دیدار، سعید مومنی، علیرضا رفیعی‌پور، اصغر حسن‌زاده، سجاد یوسف‌خواه و امیرحسین داودی را به عنوان نفرات شروع کننده بازی به زمین فرستاد. 

تیم ملی فوتسال ایران که در این دیدار دو بازیکن کلیدی خود حسین طیبی و محمدرضا سنگ‌سفیدی را به دلیل محرومیت و سعید احمدی عباسی مهاجم گلزنش را در اختیار نداشت و چند تن از بازیکنان نیز به دلیل ابتلا به آنفلوآنزا در فرم آمادگی خود نبودند، در نیمه اول بازی مالکانه‌ای را انجام داد و به چرخاندن توپ و ضربه‌زنی به سمت دروازه حریف اقدام کرد که ضربات امیرحسین داودی، سالار آقاپور و علیرضا رفیعی‌پور راهی به چارچوب پیدا نکرد.

در آن سوی میدان فرانسه که به کسب نتیجه تساوی راضی بود با پاسکاری درون زمین خودی حتی یک شوت درون چارچوب دروازه ایران شلیک نکرد تا نیمه اول با نتیجه تساوی 0-0 به پایان برسد. 

در آغاز نیمه دوم سالار آقاپور با نفوذ از چپ و زدن یک ضربه زمینی گل اول ایران را به ثمر رساند. مسلم اولادقباد با شلیکی غیرقابل مهار گل دوم ایران را به ثمر رساند.   

این دو گل یخ بازی را آب کرد و ایران حملات خود را ادامه داد، علیرضا رفیعی‌پور با شلیکی دیدنی گل سوم را برای قرمزپوشان به تور دروازه چسباند. سالار آقاپور در چهار دقیقه مانده به پایان این بازی با شلیکی از راه دور گل چهارم ایران را زد. این گل توسط ممدو توره پاسخ داده شد. 

با برتری 4-1 مقابل فرانسه و سه پیروزی متوالی، تیم ایران به عنوان صدرنشین گروه F شد و به دور بعد صعود کرد تا روز پنجشنبه 5 مهر ساعت 16 به وقت تهران در استادیوم یونیورسال بخارا به مصاف مراکش برود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار