کدخبر : 22084 تاریخ انتشار :
A

محسن خلیلی: برای گلزنی علی علیپور خوشحالم

محسن خلیلی: برای گلزنی علی علیپور خوشحالم

تیم پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با برتری مقابل آلومینیوم اراک به دربی پایتخت رسید.

به گزارش ورزش 360 محسن خلیلی در مورد آخرین شرایط تیم‌های پایه پرسولیس در فصل جاری اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. تیم جوانان ما صدرنشین جدول رده خود است و سه تیم دیگر هم با فاصله کم از صدرجدول در تلاش به رسیدن به جایگاه اول هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا اینجا، فصل خوبی را پشت سرگذاشتیم و توانستیم در تمام چهار رده جزو تیم‌های مدعی باشیم. ضمن اینکه از بازیکنان ما در تیم‌های رده سنی ایران استفاده و دعوت می‌شود که خود این موضوع نشان می‌دهد اوضاع فنی در تیم‌های پایه پرسپولیس چه طور است.

مدیرآکادمی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرداختی باشگاه پرسپولیس به تیم‎های پایه گفت: چند روز پیش بود که در اقدامی بی‌سابقه باشگاه پرسپولیس در این مقطع از فصل ۳۵ درصد از قرارداد تیم‌های پایه پرسپولیس را پرداخت کرد. این پرداختی با نظر باشگاه و البته کمک اسپانسر ما یعنی شرکت طبیعت بود. شرکت طبیعت بعد از امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس در بحث پرداخت به تیم‌های پایه نقش زیادی داشته و حامی ما بوده. همچنین رضا درویش و اعضای هیات مدیره مخصوصا آقای پیمان حدادی در این پروژه نقش پررنگی داشتند که از آنها تشکر می‌کنم.

خلیلی در مورد پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته چهارم لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: پرسپولیس با وجود زمین بد ورزشگاه، توانست بازی برتری را به نمایش بگذارد و با خلق موقعیت‌های فراوان نهایتا ۳ امتیاز بازی را بگیرد. نکته مهم بازی هم باز شدن پای علی علیپور به گلزنی بود. امیدوارم هرچه سریعتر عیسی آل‌کثیر و لوکاس ژوائو هم برای پرسپولیس گلزنی کنند.

وی درباره دربی پیش رو بین پرسپولیس و استقلال هم تاکید کرد: اینکه بازی در جایی غیر از تهران برگزار می‌شود اتفاق عجیبی است. امیدوارم ورزشگاه اراک توانایی برگزاری بازی را داشته باشد. به نظرم گاریدو حالا شناخت خوبی از پرسپولیس پیدا کرده و پرسپولیس هم شانس خوبی برای پیروزی در دربی دارد. خوشبختانه نیروی تهاجمی پرسپولیس در بهترین وضعیت خودش است.

 

منبع برنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار