کدخبر : 22050 تاریخ انتشار :
A

مسیر احتمالی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی

مسیر احتمالی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی

تیم ملی فوتسال کشورمان در صورت صدرنشینی و یا دوم در گروه F رقابتهای جام جهانی۲۰۲۴ ازبکستان تا مرحله یک هشتم سرنوشت متفاوتی دارد.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی فوتسال کشورمان که در گروه F رقابت‌های جام جهانی۲۰۲۴ قرار دارد پس از برتری مقابل ونزوئلا و گواتمالا، با ۶ امتیاز صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد و امروز از ساعت ۲۰ باید برای صدرنشینی به مصاف فرانسه برود. در صورتی که تیم ملی ایران برابر فرانسه به برتری برسد با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول راهی یک هشتم می شود و در صورت تساوی برابر فرانسه با ۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به فرانسه باز هم صدرنشین خواهد شد. در صورتی که فوتسالیست‌های ایرانی بازی را به فرانسه واگذار کنند با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد می‌شوند.

صعود به عنوان تیم اول گروه

در صورتی که تیم ملی ایران در گروه خود اول شود در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم دوم گروه E خواهد رفت که حریفش از بین پرتغال و مراکش خواهد بود. پرتغال مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل این مسابقات است و مراکش هم یکی از تیم هایی است که به نظر بسیاری از کارشناسان و به دلیل نتایج خوبی که در چند سال اخیر داشته به عنوان یکی از مدعیان این دوره از مسابقات محسوب می شود.تیم ایران در صورت پیروزی برابر مراکش یا پرتغال، در مرحله یک چهارم نهایی هم به احتمال زیاد با برزیل دیدار خواهد کرد. برزیلی ها در یک هشتم نهایی به مصاف تیم سوم یکی از گروه های A یا D خواهند رفت.

صعود به عنوان تیم دوم گروه

در صورتی که تیم ملی ایران به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود باید در یک هشتم نهایی با تایلند دیدار کند و در صورتی که برابر این تیم به برتری برسد در یک چهارم نهایی با برنده دیدار پاراگوئه با یکی از تیم های سوم C/D/E بازی می‌کند.

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار