کدخبر : 22037 تاریخ انتشار :
A

سیاست یک بام و دو هوا در استقلال بیداد می‌کند!

سیاست یک بام و دو هوا در استقلال بیداد می‌کند!

دیروز اوضاع و احوال باشگاه استقلال تیتر یک رسانه‌های ورزشی بود؛ از کنفرانس خبری جنجالی مشاور بگیرید تا مصاحبه سرمربی در تاریکی.

به گزارش ورزش 360، پس از تساوی ناامید کننده استقلال مقابل نساجی مازندران بار دیگر امواج انتقاد از جواد نکونام در فضای رسانه و مجازی قوت گرفت. نکونام که پس از شکست مقابل استقلال خوزستان تا یک قدمی اخراج پیشرفته بود پس از برد مقابل الغرافه نه چندان آماده، توانست فشارها را از روی خودش بردارد اما پس از بازی استقلال مقابل نساجی مازندران که با اتفاقات عجیبی هم همراه بود بار دیگر پیکان انتقادات به سمت جواد نکونام نشانه گرفته شد.

بهانه گیری‌های نکونام و مصاحبه‌های عجیب و هماهنگ شده بهزاد غلامپور و محمد نوازی و پرداختن به همان بهانه قدیمی کمبود بازیکن و نبود مربی تمرین دهنده در توجیه تساوی مقابل نساجی باعث شد ‌آتش درگیری بین فرشید سمیعی و نکونام با صحبت‌های داوود حقدوست بازیکن اسبق استقلال که حالا حکم مشاور دیرعاملی تیم را یدک می‌کشد بیش از پیش شعله‌ور شود.

حقدوست در یک کنفرانس خبری به جواد نکونام و اطرافیانش تاخت و باعث شد جواد نکونام پس از تمرین، درست مقابل درب اصلی ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی در حالی که همه عوامل و بازیکنان محل تمرین را ترک کرده بودند پاسخ صحبت‌های حقدوست را بدهد. نکونام این بار مستقیما مدیرعامل را نشانه گرفت و خبری از حرف‌های دوپهلوی سابق نبود.

پاتک شبانه نکونام به سمیعی مدیرعامل استقلال دارای چند کد بود که شاید مطرح کردن این مباحث منجر به بروز حواشی غیر قابل قبول قبل از دربی می‌شد. صحبت‌های نکونام   با واکنش سمیعی مبنی بر ممنوع المصاحبه‌ شدن تمامی عوامل باشگاه همراه شد اما این  پایان کار نبود. در ساعت ابتدای بامداد کانال رسمی باشگاه استقلال مصاحبه‌ای از شهریاری رئیس هیات مدیره استقلال منتشر کرد که در آن شهریاری اعلام کرد نکونام تحت حمایت او و هیات مدیره باشگاه است. عکس العمل عجیب شهریاری رییس هیات مدیره استقلال در دفاع از نکونام در حالی مطرح شد که پس از باخت استقلال به هم‌نام خوزستانی‌اش یکی از افرادی که اصرار در تغییر سرمربی داشت همین آقای رییس هیات مدیره بود. 

حال و هوای این روزهای استقلال دقیقاً یک مثلث جنگی است سرمربی با مدیر می‌جنگد؛ مدیر با رئیس هیات مدیره در چالش است و رییس هیات مدیره در مقام دفاع یکی به نعل می‌زند و یکی به میخ.

در چنین وضعیتی هیچ کس نمی‌تواند به دیگری اطمینان کند و تمامی ارکان باشگاه در تزلزل کامل قرار دارند. سرمربی نمی‌تواند ماندنش را پس از دربی تضمین کند؛ مدیرعامل از حرکت‌های حمایتی رییس هیات مدیره از سرمربی، آچمز شده و رییس هیات مدیره نیز از تغییرات احتمالی در وزارت نفت مدیریت هلدینگ و مدیران بالادستی واهمه دارد.

حال و هوای این روزهای استقلال شبیه یک طفل سر راهی است که دلسوزان زیادی دارد اما سرپرست درستی ندارد.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار