کدخبر : 21899 تاریخ انتشار :
A

ترکیب استقلال مقابل نساجی زیر‌ و ‌رو می‌شود؟

ترکیب استقلال مقابل نساجی زیر‌ و ‌رو می‌شود؟

احتمال تغییرات گسترده به منظور حفظ آماده‌ترین‌ها برای دربی در ترکیب جواد نکونام وجود دارد.

به گزارش ورزش 360، تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از هفته پنجم این رقابت‌ها در حالی جمعه به مصاف نساجی می‌رود که دیدار قبلی این دو تیم در هفته بیست‌و‌هشتم فصل گذشته با تساوی به پایان رسید تا با توجه به گل لحظه آخری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، شاگردان نکونام صدرنشینی را تحویل حریف خود دهند تا امید به کسب قهرمانی از همین دیدار با افت محسوسی در بین هواداران این تیم مواجه شود. این در حالی است که برای دیدار فرداشب دو تیم، استقلالی‌ها که دیدار قبلی خود در لیگ را از دست دادند این فرصت را دارند تا ضمن کسب برتری در قائمشهر یک بار دیگر خود را به کورس مدعیان بازگردانده و از سوی دیگر انتقام دیدار اخیر خود را هم از شاگردان الهامی بگیرند.

البته همه جنبه‌های انتقامی این دیدار فقط به مستطیل سبز محدود نشده و با توجه به شکاف و اختلافات مدیریتی فصل گذشته بین نکونام و خطیر، از آنجایی که مدیرعامل فصل گذشته استقلال به عنوان مدیر جدید نساجی انتخاب شده است، حالا نکونام این فرصت را دارد تا با توجه با ماجراهای فصل گذشته، با کسب نتیجه لازم در خانه حریف، به‌نوعی شیرینی‌های این برتری را برای آبی‌دوستان دو‌چندان کند.

همه اینها در شرایطی است که استقلالی‌ها بلافاصله بعد از این دیدار دو مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز دیگر داخلی و آسیایی را در پیش خواهند داشت و با فاصله 10 روز باید با پرسپولیس و السد قطر دیدار کنند. بنابراین این ابهام به وجود آمده که بعد از قدرت‌نمایی استقلالی‌ها برابر الغرافه، آیا نکونام با حفظ ترکیب برنده تیمش را با همان نفرات مقابل نساجی ارنج خواهد کرد یا اینکه باید شاهد تغییرات تاکتیکی و نفری در بازی فردا‌شب دو تیم باشیم. در این مورد شنیده می‌شود به احتمال زیاد نکونام به برخی از نفرات اصلی و آماده‌تر خود که اتفاقا در بازی با الغرافه نیز از بهترین‌های تیم بودند به منظور حفظ‌شان برای دو دیدار حساس و سرنوشت‌ساز بعدی از جمله دربی 104 و دیدار با السد از هفته دوم لیگ الیت استراحت خواهد داد تا برخی بازیکنان جایگزین که پیش از این نیز کمتر به آنها فرصت بازی و همراهی استقلال در فصل جاری رسیده است برای این تیم در بازی فرداشب به میدان بروند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار