کدخبر : 21848 تاریخ انتشار :
A

اولین بازی آسیایی سردار و سعید در کنار هم!

اولین بازی آسیایی سردار و سعید در کنار هم!

دو بازیکن ملی‌پوش فوتبال ایران امروز در ترکیب نماینده امارات به صورت ثابت به زمین خواهند رفت.

به گزارش ورزش 360، در هفته نخست مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سطح دوم، تیم شباب الاهلی امارات قرار است به مصاف الحسین اردن برود و نکته این است که اگر چه فوتبال ایران، تراکتور و سپاهان را به عنوان دو باشگاه ایرانی در این تورنمنت دارد اما غیر از این دو تیم، سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی، دو بازیکن ملی پوش فوتبال ایران هم که به عنوان لژیونر در شباب الاهلی امارات بازی می‎‌کنند، از نمایندگان فوتبال کشورمان محسوب می‌شوند.

با این حال شباب الاهلی امارات که با شکست مقابل الغرافه در پلی آف لیگ نخبگان آسیا، به این سطح رسیده در گروهی است که الکویت کویت، الحسین اردن و نسف قارشی ازبکستان حضور دارند و همچنین این تیم که امشب در امارات پذیرای نماینده اردن است، قرار است از دو بازیکن ایرانی تیمش به صورت ثابت در ترکیب خود استفاده کنند.

سعید عزت اللهی مدتی به دلیل مصدومیت از حضور در بازی‌های شباب الاهلی دور بود و سردار آزمون مهاجم ایرانی این تیم هم که در این تابستان به امارات آمد، برای نخستین بار در این فصل قرار است به صورت همزمان برای تیمشان به میدان بروند که اتفاق جالبی محسوب می‌شود.

البته این دو بازیکن غیر از تیم ملی، در تیم روستوف روسیه در مدت کوتاهی همبازی بودند و در مجموع 54 بازی کنار یکدیگر توپ زده‌اند و این سومین تیمی است که آنها قرار است برایش به صورت همزمان بازی کنند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار