کدخبر : 21841 تاریخ انتشار :
A

بزرگ‌ترین ضعف پرسپولیس در بازی با الاهلی چه بود؟

بزرگ‌ترین ضعف پرسپولیس در بازی با الاهلی چه بود؟

تیم فوتبال پرسپولیس برای تکرار قهرمانی در لیگ ایران و موفقیت در لیگ نخبگان نیاز جدی به انسجام خط دفاعی خود دارد.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس دوشنبه شب مقابل تیم پرستاره الاهلی عربستان نمایش خوبی داشت و علی‌رغم اینکه یک گل زودهنگام دریافت کرد، بازی شجاعانه و هجومی را در ورزشگاه عبدالله فیصل به نمایش گذاشت.

این نمایش مقابل تیم قدرتمند متمول الاهلی باعث شد پرسپولیس علی‌رغم شکست مورد شماتت هواداران قرار نگیرد و روند هجومی این تیم امیدوار کننده بود‌.

با این حال نقص پرسپولیس نباید در میان هیجانات این بازی هجومی گم شود. عمق دفاع پرسپولیس خیلی زود با چند پاس درهم شکسته شد و علاوه بر ناکامی کنعانی و گولسیانی در مهار فرانک کسیه، مسعود ریگی، هافبک دفاعی این تیم هم در لحظه آخر برای زدن توپ ناکام بود.

در ادامه بازی هم الاهلی چند موقعیت عالی در ضدحملات داشت که با درخشش گندوز و همچنین بی دقتی فرانک کسیه و ایوان تونی به گل‌های بعدی منجر نشد. همچنین گندوز با مهار پنالتی ریاض محرز باعث شد اختلاف همان یک گل بماند.

شاید اگر پرسپولیس بدشانس‌ بود و گندوز هم پنالتی نمی‌گرفت این شکست سنگین می‌شد. بنابراین پرسپولیس باید روی ساختار دفاعی خود تمرکز بیشتری داشته باشد. به خصوص اینکه قرمزها دو گل زودهنگام در بازی‌های اول لیگ برتر و لیگ نخبگان خورده که اتفاق شوکه کننده و بدی را برای تیم گاریدو رقم زده است.

به نظر می‌رسد با بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی از مصدومیت رقابت در خط دفاعی این تیم بیشتر خواهد شد و بازیکنان در این پست حساس حق اشتباه نخواهند داشت.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار