کدخبر : 21753 تاریخ انتشار :
A

عکس | کوین یامگا به نساجی پیوست؟!

عکس | کوین یامگا به نساجی پیوست؟!

آرتور کوین یامگا بعد از اتفاقات عجیب فصل پیش و مصدومیت از ناحیه چشم، با روند بهبودی امید داشت که در لیست جواد نکونام برای فصل جدید قرار بگیرد که درنهایت این اتفاق نیفتاد.

به گزارش ورزش 360 وینگر فرانسوی چندی پیش پس از اینکه از حضور در استقلال ناامید شده بود در تمرین آلومینیوم شرکت کرد اما نظر حسینی سرمربی ایرالکو را جلب نکرد تا باز هم بلاتکلیف باشد.

اما اخبار جدیدی از مقصد یامگا منتشر شده و اینطور که به نظر می‌رسد این بازیکن در تمرین نساجی حضور پیدا کرده تا در صورت تایید فنی از سوی ساکت الهامی به این تیم بپیوندد و این فصل در تیم مازندرانی بازی کند. اتفاقی که با حضور علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال در تیم نساجی خیلی هم بعید به نظر نمی‌رسد.

نکته مورد توجه درباره این خبر، تغییر حالت نام کوین یامگا در سایت ترانسفرمارکت از بدون باشگاه به باشگاه نساجی است. پیش از این کوین یامگا در سایت ترانسفرمارکت بدون تیم ثبت شده بود که پس از انتشار خبر تمرین این بازیکن با تیم نساجی، سایت ترانسفرمارکت یامگا را بازیکن نساجی معرفی کرد تا شائبه های حضور این بازیکن در تیم قائمشهری بیشتر از پیش شود.

عکس| یامگا در ترانسفرمارکت قائمشهری شد

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار