کدخبر : 21751 تاریخ انتشار :
A

الکسیس گندوز؛ گلر مطمئن در دقایقی جز ابتدای بازی!

الکسیس گندوز؛ گلر مطمئن در دقایقی جز ابتدای بازی!

الکسی گندوز امسال مهمترین خرید پرسپولیس بود.

به گزارش ورزش 360 سوای اینکه دروازه‌بان خوب ۵۰ درصد یک تیم است و همه تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات بیشترین بودجه را برای خرید یک دروازه‌بان مطمئن اختصاص می‌دهند، پرسپولیس این فصل دروازه‌بانی را برای جانشینی علیرضا بیرانوند می‌خواست.

گلر اول تیم ملی در سال‌های اخیر با کوله باری از رکوردها و افتخارات محبوبیتی بی‌نظیر در پرسپولیس داشت و همه می‌دانیم که چه شد که از این تیم رفت. دروازه‌بانی جایی است که یک اشتباه در آن به قیمت از دست رفتن زحمات کل تیم تمام می‌شود.

با همه این حساسیت‌ها پرسپولیس برای خریدن این سنگربان الجزایری کلی زحمت کشید. تیمش او را برای بازی‌های قاره آفریقا می‌خواست و پرسپولیس هم برای شروع فصل به او نیاز داشت. هرچه بود بالاخره گندوز به لیگ خودش را رساند و چقدر بدشانس بود که در همان بازی اول با ذوب آهن در همان دقیقه اول دروازه‌اش باز شد!

در همان مسابقه اول گندوز توانایی‌ها و لیاقت خود را ثابت کرد. در بازی دوم مقابل تراکتور و دوئل مستقیم با بیرانوند، او برنده اصلی مسابقه بود. بازی سوم برابر فولاد هم رکن اساسی تیمش برای کسب پیروزی لقب گرفت و همه چیز رسید تا اولین بازی در لیگ نخبگان آسیا!

انگار این گلر الجزایری نسبت به اولین‌ها حساسیت دارد! در اولین دوره لیگ نخبگان و اولین بازی پرسپولیس در آسیا دوباره در همان دقیقه اول دروازه‌اش باز شد و متاسفانه این بار سطح تیم الاهلی به مراتب بالاتر از ذوب آهن بود و پرسپولیس نتوانست گل مساوی را بزند.

گندوز در این مسابقه یک پنالتی گرفت و تیمش را به بازی برگرداند. او در طول بازی بارها با عکس‌العمل‌های خوب دروازه تیمش را نجات داد اما از بخت بدش، درون دروازه یک اشتباه می‌تواند روی تمام درخشش‌ها را بپوشاند.

در فوتبال هدف گل است و نتیجه تعیین کننده سرنوشت بازیکنان و مربیان، حالا پرسپولیس بازی را باخته و گندوز با وجود تمام درخشش نتوانست از زحماتش نتیجه بگیرد. وقتی غبار هیجانات بخوابد، او در آنالیزها قطعاً نمره قبولی می‌گیرد اما بار دیگر ثابت می‌شود که فوتبال یک کار تیمی و بازی گروهی است.

اگر شما تمام وظایف خود را در پست خود به درستی انجام دهید، باز در صورت شکست تیم ناکام خواهید بود. حالا شاید ناراحت‌ترین مرد فوتبال ایران الکسی گندوز باشد که در مهم‌ترین میدان آسیایی، پنالتی ستاره  سابق منچستر سیتی را گرفت اما تیمش بازی را باخت!

و از همین حالا پرسپولیس باید فکری به حال دقیقه اول اولین بازی در جام حذفی کند! این سندروم حساسیت گندوز به اولین‌ها دیگر نباید کار دست پرسپولیس بدهد!

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار