کدخبر : 21740 تاریخ انتشار :
A

دلیل شادی گل خاص آرش رضاوند چه بود؟

دلیل شادی گل خاص آرش رضاوند چه بود؟

آرش رضاوند در فصل نقل و انتقالات فشار زیادی را از سوی هواداران این تیم احساس کرد و خیلی‌ها دوست نداشتند قرارداد این بازیکن با آبی‌ها تمدید شود.

به گزارش ورزش 360 با این حال این بازیکن با علاقه نکونام در استقلال ماند و در بازی با شمس آذر و ملوان در هفته دوم و سوم لیگ برتر در ترکیب اصلی بازی کرد اما در بازی با استقلال خوزستان و الغرافه روی نیمکت نشست و به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد.

رضاوند در بازی شب گذشته برابر الغرافه از دقیقه ۸۴ وارد زمین شد و ۴ دقیقه بعد موفق شد پاس ابوالفضل جلالی را وارد دروازه حریف کند و گل سوم استقلال را بزند.

نکته جالب این است که رضاوند بعد از زدن گل خوشحالی سردی انجام داد و سمت نیمکت هم نرفت تا اینطور به نظر برسد هم نسبت به نیمکت نشینی اش به کادرفنی اعتراض محترمانه ای کرده و هم دلخوری اش از هواداران استقلال را عیان کند.

هرچه که هست نکونام علاقه ویژه ای به سبک بازی رضاوند دارد و به نظر او نمی‌تواند در هفته‌های آینده دوباره جایش در ترکیب اصلی را بدست بیاورد.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار