کدخبر : 21725 تاریخ انتشار :
A

جادوی رامین رضاییان در آسیا؛ 7 مسابقه و 6 گل!!

جادوی رامین رضاییان در آسیا؛ 7 مسابقه و 6 گل!!

رامین رضاییان در هفت بازی آخرش در مسابقات آسیایی، در هر بازی حداقل روی‌ یک گل اثر مستقیم داشته است.

به گزارش ورزش 360، بازیگر اصلی شب درخشان استقلال در مصاف با الغرافه قطر، کسی نبود جز رامین رضاییان. بازیکنی که روی دو گل از 3 گل تیمش در مصاف دیشب اثر مستقیم داشت و روی گل اول، پاس منجر به گل به خودی را داد و گل دوم را هم با یک حرکت انفرادی زیبا به ثمر رساند تا در نهایت از سوی مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شود. 

درخشش رضاییان اما محدود به بازی دیشب او در هفته اول لیگ نخبگان با پیراهن استقلال در مصاف با الغرافه قطر نبود و او سال پیش هم در لیگ قهرمانان آسیا و با پیراهن سپاهان، آمار درخشانی را از خود به ثبت رسانده بود. 

نکته درخشان عملکرد رضاییان در آسیا اما آن جاست که او در طی 7 بازی اخیرش در این مسابقات در هر بازی، حداقل بر روی یکی از گل‌های تیمش اثر مستقیم داشته است. او سال پیش با پیراهن سپاهان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا حاضر بود و در بازی رفت مقابل آلمالیق ازبکستان دو گل و در بازی برگشت یک گل به ثمر رساند. 

در بازی برگشت مقابل نیرو هوایی عراق یک پاس گل داد و در بازی نهایی مرحله گروهی در مصاف با الاتحاد عربستان موفق به گلزنی شد. در مرحله یک‌هشتم نهایی و در مقابل الهلال، در بازی رفت یک گل و در بازی برگشت یک پاس گل ثبت کرد تا با احتساب یک گل و یک پاس گل دیشبش مقابل الغرافه به آمار 6 گل و 3 پاس گل در 7 بازی اخیرش در آسیا برسد.  

رضاییان حالا در بهترین فرم خود به سر می‌برد و در اوج آمادگی است. البته که استقلال باید فکری برای جانشین او داشته باشد زیرا قطعا خستگی مانع آن می‌شود که رضاییان در همه بازی‌های فصل در زمین مسابقه حضور داشته باشد. ضمن این که حضور همیشگی  با توجه به عدم حضور مدافع راست جانشین در لیست استقلال، احتمال مصدومیت رامین را به شدت بالا برده و ممکن است در مقاطعی حساس از فصل پیش‌رو، آبی‌ها رضاییان را از دست بدهند.

 

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار