کدخبر : 21692 تاریخ انتشار :
A

افشین پیروانی: چرا به کسی برنمی‌خورد؟

افشین پیروانی: چرا به کسی برنمی‌خورد؟

افشین پیروانی میگوید ورزشگاه شهر قدس استادیوم دوم پرسپولیس است.

به گزارش ورزش 360، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس بعد از دیدار با الاهلی از مدیران باشکاه پرسپولیس درخواست جالبی را مطرح کرد و گفت که بهتر است میزبانی این تیم به جای اراک و قزوین در ورزشگاه شهر قدس باشد. 

او در ابتدا با انتقاد از وضعیت زیرساخت‌ها در فوتبال ایران گفت: سؤالی دارم. این همه حرف می‌زنیم چرا به کسی برنمی‌خورد؟! ورزشگاه آزادی ابهت و کلاسی برای خودش دارد و سرمایه‌ای برای فوتبال ماست و شخصیت می‌دهد. هر کسی می‌آید سرسری می‌گذرد و کاری نمی‌کند. این حرف‌ها به کسی بربُخورد.

وی افزود: از مسئولان باشگاه خواهش می‌کنم خارج از تهران نرویم، چون به شخصه بازی در ورزشگاه شهدای شهرقدس را ترجیح می‌دهیم. در شهرستان همه عزیز هستند، ولی در تهران در بحث هتل و رفت و آمد راحت هستیم.

پیروانی در مورد وضعیت میزبانی پرسپولیس عتوان کرد: ورزشگاه اول‌مان آزادی است و اگر این ورزشگاه نباشد باید دو دستی ورزشگاه قلعه‌ حسن‌خان را بچسبیم، چون هر حرفی می‌زنیم به کسی برنمی‌خورد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار