کدخبر : 2166 تاریخ انتشار :
A

مواضع جواد؛ فعلا همان‌هایی که گفتم!

استقلالی‌ها می‌گویند کلاه سرشان رفته و نکونام چندین بار به آن اشاره کرده است.

به گزارش ورزش 360، این اتفاق به عقیده آنها باعث شده استقلال در کورس جذب بازیکن و بستن تیمی قدرتمند از رقیبانش عقب بماند. نکونام از ابتدای فصل در محافل رسمی و حتی غیر‌رسمی این هشدار را داده بود که اگر قرار است برخورد انضباطی و قانونی نباشد و فقط به جرایم مالی بسنده شود، استقلال هم مثل سایر مدعیان از سقف عدول کرده و در نهایت جریمه‌اش را پرداخت کند. این در صورتی است که این خواسته با سیاست‌های باشگاه همخوانی نداشت و چون خطیر خودش قانون‌ را نوشت، راضی به شکستن سقف با دور زدن یا زیرپا گذاشتن قانون نشده و در نهایت هم این جنگ زیرپوستی تا حالا ادامه پیدا کرد.

درست ساعاتی بعد از بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس، نکونام نسبت به این موضوع، واکنش نشان داد و  عنوان کرد که «تا همین دو روز گذشته داشتیم به‌خاطر قراردادش دعوا می‌کردیم. هنوز درگیر این هستیم که قرارداد بازیکنان کم شود. آقایان نمی‌خواستید قانون را رعایت کنید چرا ما را درگیر این چیزها کردید؟ چرا سر استقلال کلاه گذاشتید؟ از روز اول می‌گفتید همه چیز الکی است!»

این در صورتی است که بعد از این مصاحبه که به نوعی مواضع نکونام نسبت به اتفاقات اخیر و رای کمیته استیناف محسوب می‌شدند، وی در آستانه دیدار آخر تیمش در نیم‌فصل اول، فرمان سکوت را صادر کرده و از بازیکنان و کادرش درخواست می‌کند تا ضمن تمرکز روی دیدار بعدی استقلال در مقابل پیکان برای کسب نتیجه‌ای مطلوب در این دیدار خانگی در دیدار پایانی نیم‌فصل، تا فرا رسیدن این دیدار نسبت به این رای و اتفاقات رخ‌داده سکوت کرده و واکنشی نشان ندهند تا به نوعی آرامش تیم برای کسب این سه امتیاز حساس حفظ شود.

بر همین اساس از اردوی استقلال خبر می‌رسد نکونام خود نیز سیاست سکوت و آرامش را در پیش گرفته و با اعلام اینکه مواضع من درباره حوادث و اتفاقات اخیر به همان مصاحبه‌ای برمی‌گردد که سه‌شنبه شب منتشر شد، محمد نوازی، دستیارش را روانه کنفرانس خبری  دیدار با پیکان می‌کند. نوازی نیز همان حرف‌های نکونام را دوباره مطرح کرده و با کلید‌واژه «کلاهی که بر سرمان رفت» گفت: «یک سری می‌خواهند اتفاقات را گردن دیگران بیندازند. هرچقدر سر تیم ما کلاه برود هم تیم ما بزرگ است و اتفاق خاصی نمی‌افتد!»

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار