کدخبر : 2165 تاریخ انتشار :
A

مشکلات بازگشت لوکاریا به پرسپولیس

مشکلات بازگشت لوکاریا به پرسپولیس

در روزهای اخیر یورگن لوکادیا برای بازگشت به پرسپولیس پالس‌های مثبتی را فرستاده بود.

به گزارش ورزش 360، مساله‌ای که باعث شد بعد از بازی سرخپوشان مقابل نساجی خبرنگاران از رضا درویش درمورد موضع این باشگاه درمورد بازگشت لوکادیا بپرسند و او هم مدعی شد در حال مذاکره با این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش هستند. خبری که بازتاب زیادی داشت و با استقبال هواداران مواجه شده است. به نظر می‌آید هواداران خیلی زود فراموش کردند که لوکادیا فصل پیش در حساس‌ترین مقطع فصل و دو سه روز مانده به دربی به‌یکباره ایران را ترک کرد. نکته جالب توجه اینکه در سوی مقابل نیز هواداران استقلال واکنش منفی به این قضیه نشان داده و خواهان این هستند که به لوکادیا اجازه بازگشت به ایران داده نشود؛ چراکه او مدعی شده بود که در کشورمان امنیت وجود ندارد.

یحیی؛ لوکادیا را به جای نبیل می‌خواهد

باشگاه برای اینکه سقف قرارداد را رعایت کرده باشد مجبور است برای جذب بازیکن در نیم‌فصل بازیکنان گرانقیمت خود را از لیست خارج کند. در این میان نبیل باهویی بهترین گزینه است. از این جهت که هم قرارداد سنگینی دارد (حدود 380 هزار دلار) و هم اینکه در قراردادش لحاظ شده چنانچه برای نیم‌فصل دوم رضایت سرمربی را نداشته باشد، باشگاه می‌تواند نام او را از لیست خارج کند. در چنین شرایطی یحیی به دنبال این است لوکادیا یا هر مهاجم خارجی دیگری را که مدنظر دارد را جانشین باهویی کند. بازیکنی که در نیم‌فصل اول فقط موفق به زدن یک گل شد و در یکی دو بازی هم به دلیل مصدومیت در آخرین لحظه از ترکیب کنار رفت. شواهد امر نشان می‌دهد که نبیل در بازی با شمس‌آذر قزوین آخرین بازی‌اش را در پرسپولیس انجام داد و از حالا باید به فکر پیدا کردن تیم برای نیم‌فصل دوم باشد.

برخی موافق بازگشت لوکادیا نیستند

باشگاه پرسپولیس می‌توانست در ماجرای بازگرداندن لوکادیا مخفیانه عمل کند اما رضا درویش با رسانه‌ای کردن این قضیه به‌نوعی حواشی زیادی را در یکی دو روز اخیر درمورد لوکادیا در فضای مجازی ایجاد کرد که شاید این انتقال را سخت و حتی منتفی کند. اما از باشگاه پرسپولیس باخبر شدیم که یکی دو نفر در این باشگاه چندان راغب به بازگشت لوکادیا نیستند. همان افرادی که بیشترین نقش را در انتقال نبیل باهویی به پرسپولیس داشتند. به هر حال آنها خوب می‌دانند که یحیی در واقع لوکادیا را به جای نبیل می‌خواهد.

پرسپولیس لوکادیا را می‌خواهد و رضا درویش خبر از مذاکره با این‌بازیکن داده است. اما ماجرای پیچیدگی‌های خاص فوتبالی و‌غیر فوتبالی هم با توجه به اتفاقات گذشته دارد.

پس باید صبر کرد ‌و دید که پروژه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس که چند روزی می‌شود کلید خورده به کجا خواهد کشید.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس توسط مدیر بین‌الملل خود شرایط این باشگاه را برای این انتقال به لوکادیا اعلام کرده و منتظر جواب این بازیکن است. 

درمورد شرایط درنظرگرفته‌شده مسئولان باشگاه هیچ اعلام رسمی نداشته‌اند اما گفته می‌شود که لوکادیا باید تعهد دهد که اتفاقات قبل را تکرار نکرده و برای نیم‌فصل دوم حاضر به دریافت دستمزد تقریبا 170 هزار دلار با آپشن‌هایی شود؛ البته با لحاظ کردن بدهی 324 هزار دلارش به باشگاه پرسپولیس. برخلاف گمانه‌زنی‌های انجام‌شده وکیل لوکادیا هنوز هیچ پاسخی به شرایط در نظر گرفته شده از سوی پرسپولیس نداده است.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار