کدخبر : 21634 تاریخ انتشار :
A

عکس | وضعیت عجیب گیت‌های ورزشگاه شهر قدس در خیابان اصلی!

عکس | وضعیت عجیب گیت‌های ورزشگاه شهر قدس در خیابان اصلی!

مسئولان ورزشگاه شهرقدس خیابان اصلی را تبدیل به گیت ورودی کردند!

به گزارش ورزش 360، شهرداری شهرقدس و مسئولان برگزاری استادیوم شهدای این شهر در اقدامی عجیب خیابان اصلی را تبدیل به گیت ورودی هواداران کردند و این مسئله قطعا با ترافیک شدید اطراف استادیوم همراه خواهد شد.

10 ساعت مانده به شروع دیدار استقلال و الغرافه مسئولان این ورزشگاه اقدام به بستن خیابان و ساختن گیت ورودی با داربست‌ کردند و مسیر فرعی جایگزینی را برای پارکینگ ورزشگاه و خروجی شهر انتخاب کردند که این مسئله باعث خواهد شد تا از دیگر نقاط داخل شهر و البته افرادی که از نقاط مختلف تهران به ورزشگاه می‌آیند فقط یک مسیر برای رسیدن به ورزشگاه داشته باشند و این مسئله ترافیک عجیبی را ایجاد خواهد کرد!

این اقدام به دلیل تفکیک کردن هواداران در زمان حضور در ورزشگاه انجام شده است و با توجه به اینکه فقط یک مسیر برای ورود به پارکینگ مجموعه در نظر گرفته شده است، تمامی خودروها باید از مسیر تعریف شده وارد شوند و با توجه به برگزاری مسابقه در زمان اوج ساعت ترافیکی شهرقدس و جمعیت زیاد این شهرستان، بار ترافیکی سنگینی را در محدوده ورزشگاه و حتی نقاط مختلف شهر ایجاد خواهد کرد.

خیابان سی‌متری شورا یکی از پرتردد ترین مسیرهای داخلی شهرقدس است که در منطقه پرجمعیت این شهرستان حضور دارد و باید دید مسدود کردن این مسیر چه شرایطی را در زمان برگزاری مسابقه ایجاد خواهد کرد.

 

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار