کدخبر : 21600 تاریخ انتشار :
A

دوشنبه شب مخوف نخبگان!

دوشنبه شب مخوف نخبگان!

از دوشنبه شب 26 شهریورماه شکل جدید رقابت‌های باشگاهی آسیا با عنوان لیگ نخبگان آغاز خواهد شد. سرخابی‌ها نمایندگان ایران در این بازی‌ها هستند.

به گزارش ورزش 360، از دوشنبه شب 26 شهریورماه شکل جدید رقابت‌های باشگاهی آسیا با عنوان لیگ نخبگان آغاز خواهد شد. سرخابی‌ها نمایندگان ایران در این بازی‌ها هستند. سرخ‌ها در جده به مصاف الاهلی تا بن دندان مسلح عربستان می‌روند و آبی‌ها در چمن قلعه حسن خان از الغرافه پر ستاره قطر پذیرایی خواهند کرد. این دو رقیب سهمگین البته از مدعیان اصلی قهرمانی نیستند و تنها پیش درآمد و طلیعه غول‌های تجهیز شده‌تری هستند که بعدتر به مصاف استقلال و پرسپولیس می‌آیند.خدا خودش به تیم‌های ایرانی کمک کند تا در این نبردهای نابرابر انگشت‌نمای دوست و دشمن نشوند.

اگر ممالک کرانه جنوبی خلیج فارس همه هم و غم‌شان تسهیل آماده سازی نمایندگانشان در این هماوردی‌هاست، فوتبال ایرانی اما گرفتار کار به‌ دستانی است که هر آنچه مقدورشان بود کردند و نکردند تا باشگاه‌های ورشکسته فوتبال ما دست بسته‌تر، خسته‌تر و خلع سلاح‌تر به مصاف رقیبان بروند. نه ورزشگاه درخوری برای میزبانی وجود دارد و نه قاعده و قانونی برای حمایت موثر، به موقع و کفایت کننده برای تقابل با اسکواد سهمگین آن سوی آبی‌ها. اگر قانونی هم تصویب می‌شود در بدترین زمان ممکن و با شائبه‌های بسیار است و به همه چیز شباهت دارد جز تسهیل در امورات عموم باشگاه‌ها. رانت و تبعیض در بند، بند. فوتبال و ورزش ایرانی جاریست و هیچ کاری جز با لابی و توصیه و سفارش پیش نمی‌رود.در این احوالات قانون واژه‌ای بی معناست که فقط به رخ هوادار ایست قلبی کرده و کارگر بی‌نوای آتش گرفته کشیده می‌شود.

خدا به این فوتبال از رمق افتاده و به قلوب هوادارانش رحم کند. به پاکباخته‌هایی که فارغ از جنگ نابرابر دوشنبه شب و سایر شب‌های داغ لیگ نخبگان، از پسرانشان انتظار معجزه دارند و همه دل‌خوشی زندگی محقرشان پیروزی همین دو کلوپ از اسب افتاده است.

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار