کدخبر : 21546 تاریخ انتشار :
A

مشخص شدن رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در دور مقدماتی جام جهانی

مشخص شدن رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در دور مقدماتی جام جهانی

با حضور مدیران تیم‌های ایران، فرانسه، ونزوئلا، گواتمالا و نمایندگان فیفا نشست هماهنگی مدیران تیم‌های تیم حاضر در گروه F برگزار شد.

به گزارش ورزش 360 به نقل از سایت رسمی فدارسیون فوتبال، ابوالفضل کریمیان مدیر تیم ملی فوتسال با اعلام این موضوع گفت: در این نشست ضمن مرور قوانین و مقررات مسابقات، شیوه صعود و سایر مسائل مرتبط به حضور تیم‌ها در این رقابت‌ها، رنگ پیراهن تیم ملی در سه بازی دور مقدماتی مشخص شد. 

وی افزود: تیم ملی ایران در دو دیدار نخست خود مقابل ونزوئلا و گواتمالا با پیراهن، شورت و جوراب سفید به میدان خواهد رفت. 

کریمیان با بیان اینکه تیم ملی ایران در سومین دیدار خود با لباس یکدست قرمز به مصاف فرانسه خواهد رفت بیان داشت:در این نشست نمایندگان فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا نیز نکات مورد نظرشان را بیان داشتند. مدیران فیفا تعامل بسیار خوبی با تیم‌ها دارند که امیدواریم مجموعه این رفتارهای حرفه‌ای متقابل به برگزاری مسابقات با کیفیت عالی کمک کند.

تیم ملی فوتسال ایران روز دوشنبه ساعت 16 به وقت تهران، نخستین دیدار خود در جام جهانی ازبکستان را مقابل ونزوئلا برگزار خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار