کدخبر : 21535 تاریخ انتشار :
A

وحید امیری: الاهلی بازیکنان بزرگی دارد اما

وحید امیری: الاهلی بازیکنان بزرگی دارد اما

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: الاهلی بازیکنان بزرگی دارد اما یک تیم هستیم.

به گزارش ورزش 360، وحید امیری در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس در هر بازی فقط به برد فکر می‌کند و قطعا دیدار فردا هم راحت نیست‌. نه فقط برای ما بلکه برای آنها هم چنین حالتی وجود دارد و قول می‌دهم فقط برای برد به زمین می‌رویم. تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی در چند وقت اخیر تمرینات خیلی سختی را پشت سر گذاشتند و هدف بزرگی داریم.وی افزود: هرچند رقبا بازیکنان بزرگی دارند اما در سال‌های اخیر نشان داده‌ایم هر وقت کنار هم و به معنای واقعی تیم بوده‌ایم، اتفاقات خوبی را رقم زده‌ایم.

آنالیز خیلی خوبی در چند وقت اخیر انجام داده و تمام نقاط ضعف و قوت حریف را می‌شناسیم. بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس به معنای واقعی یک تیم است‌. اگر در سال‌های گذشته ۲ بار به فینال آسیا رسیده به این دلیل است که کنار هم بودیم.

الان هم با یک شرایط بهتر و آمادگی جسمانی بیشتر، قطعا بدانید برای الاهلی چالش خوبی را برای خودمان و تیم حریف رقم می‌زنیم. شاید الاهلی نفرات قوی داشته باشد اما ما یک تیم هستیم و در کنار هواداران و کادرفنی با امتیاز عربستان را ترک می‌کنیم. 

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار