کدخبر : 21479 تاریخ انتشار :
A

عکس | طرح تخت جمشید در پوستر پرسپولیس برای بازی با الاهلی عربستان

عکس | طرح تخت جمشید در پوستر پرسپولیس برای بازی با الاهلی عربستان

پرسپولیس دوشنبه ۲۶ شهریور در چارچوب اولین بازی لیگ نخبگان آسیا باید در عربستان به مصاف الاهلی برود.

 به گزارش ورزش 360، باشگاه پرسپولیس با انتشار پوستری در فاصله دو روز مانده به دیدار با الاهلی، نسبت به دستور ای‌اف‌سی مبنی بر حذف تخت جمشید از روی کیت سرخ‌ها، واکنش نشان داد.

پرسپولیس که پیش از آغاز فصل از کیت متفاوت و جذاب خود برای رقابت‌های لیگ برتر و بازی‌های آسیایی رونمایی کرده بود، در فاصله چند روز مانده به اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا با دستور عجیبی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد.

گویا ای‌اف‌سی طی ابلاغیه‌ای به سرخ‌ها اعلام کرده با کیت کنونی خود نمی‌توانند در رقابت‌های آسیایی حضور پیدا کنند و سرخپوشان حق ندارند از پیراهن منقش به تخت جمشید استفاده کنند.

از این رو باشگاه پرسپولیس که وقت برای طراحی کیت جدیدی برای بازی با الاهلی نداشت، قرار است با پیراهنی ساده و بدون طرح تخت جمشید به میدان بروند.

حالا پرسپولیس در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت مانده به بازی با نماینده عربستان، با انتشار پوستری به استقبال این بازی رفته که چهار تن از بازیکنان پرسپولیس در تخت جمشید ایستاده‌اند و کیت منقش به این نماد کهن ایرانی را بر تن دارند.

hkpqmity

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار