کدخبر : 21408 تاریخ انتشار :
A

عکس | تصاویر امیدبخش تیم ملی فوتسال ایران پیش از جام جهانی

عکس | تصاویر امیدبخش تیم ملی فوتسال ایران پیش از جام جهانی

تمرینات تیم ملی فوتسال در شهر بخارا زیر نظر وحید شمسایی به صورت فشرده و همچنین با طراوت در حال پیگیری است و این تصاویر بارقه‌های نور امید را برای درخشش تیم ملی زنده کرده است.

به گزارش ورزش 360، ملی پوشان فوتسال ایران که به اعتقاد بسیاری از بازیکنان و مربیان مطرح دنیا جزو بهترین‌های جهان محسوب می‌شوند، با انگیزه ای فراوان در تمرینات پا به توپ شده‌اند و برای اولین جدال مقابل ونزوئلا لحظه شماری می‌کنند. آن‌ها در بهترین فرم خود قرار دارند و با آمادگی زیادی برای شروع رقابت‌ها نقشه می‌کشند و رویاپردازی می‌کنند. تصاویری که خود بازگوی همه چیز است.

باقر محمدی، پس از دستکش طلایی لیگ برتر و جام ملت های آسیا که رکورد کلین شیت را جا به جا کرد، برای دومین جام جهانی دوران حرفه‌ای و این بار در نقش مرد شماره یک، درون قفس توری ایستاده و همانند همیشه انعطاف و رفلکس خود را در تمرینات به رخ کشیده است.

پرتره‌ای از وحید شمسایی که به سان همیشه جذاب، جدی و حساس بوده است. او همه چیز را زیر ذره‌بین دارد و حرکات و نمایش ستاره‌هایش را بررسی می‌کند.

سالار آقاپور، شادی پس از گل را در تمرین به اجرا در آورده. او از نامزدان بهترین بازیکن جهان در سال 2023 معرفی شد و روحیه و انگیزه این ستاره جوان را دو چندان کرده است. سالار از مهره‌های کلیدی تیم ملی در جام جهانی به شمار می‌رود.

photo_2024-09-13_12-08-22

حسین طیبی، ستاره‌ای از نسل طلایی تا نسل جدید، در همه جا و همه حال، برای تیم ملی تعیین کننده بوده است و طرفداران به فوتسال مشتاقانه در انتظار نمایش او در جام جهانی 2024 هستند تا باری دیگر با گل‌هایش همه را به وجد بیاورد.

علی اصغر حسن‌زاده، کاپیتان و طراح تیم ملی فوتسال ایران که برای خرد و زیر و رو کردن همه آمار آماده می‌شود. ستاره‌ای که در جمع بزرگان و چهره‌های ماندگار تاریخ جام جهانی محسوب می‌شود. گل‌ها و تعداد بازی‌هایش، حریفان را به ترس وا داشته است.

photo_2024-09-13_12-08-21

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار