کدخبر : 21388 تاریخ انتشار :
A

ارزان مثل جان انسان؟

ارزان مثل جان انسان؟

بروید به فوتبال محقرتان برسید. گویا ارزش جان انسان کمتر از برگزاری یک مسابقه بود.

به گزارش ورزش 360، در زمانه بیداد گرانی‌ها، گویا تنها متاع ارزان بازار جان آدمیزاد است؛ حقیقت تلخی که بار دیگر ثابت شد. خبر غم‌انگیز هفته چهارم لیگ برتر، درگذشت یکی از هواداران ملوان در جریان دیدار با سپاهان بود.

در میانه‌های نیمه نخست بازی، این تماشاگر وفادار و قدیمی دچار ایست قلبی می‌شود. وضع او چنان وخامتی دارد که روی سکوها ولوله به پا می‌شود و خبر به زمین می‌رسد. مازیار زارع به آب و آتش می‌زند که مسابقه متوقف شود، اما ناظر بازی اجازه نمی‌دهد. سرمربی ملوان حتی در نشست خبری بعد از دیدار هم به این موضوع اعتراض می‌کند: «به دروغ به ما می‌گفتند حالش خوب است.»

مصاحبه‌های موجود از برخی هواداران ملوان رو سکوها هم حاکی از آن است که گویا آمبولانس دیر رسیده و حتی در ابتدا با اعزام پزشک تیم روی سکو هم مخالفت می‌شود. همه اینها دست به دست هم می‌دهد تا هوادار بی‌گناه جانش را از دست بدهد، همین‌قدر مفت و مجانی.

آدم از جایی آتش می‌گیرد که همین چند ماه پیش عین این اتفاق در جریان بازی گرانادا و بیلبائو رخ داد. آنجا هم یک هوادار در نیمه نخست دچار ایست قلبی شد، اما بازی را نگه داشتند و کل امکانات استادیوم برای احیای او بسیج شد.

در نهایت وقتی تلاش‌ها جواب نداد و این هوادار درگذشت، به احترام او برگزاری بقیه بازی را به زمان دیگری موکول کردند. در جهانی که هواپیمای به آن عظمت را از آسمان پایین می‌کشند تا به حال یک مسافر بیمار برسند، مسوولان برگزاری بازی در فولادشهر حاضر نشدند یک در آهنی را به موقع باز کنند تا شاید خانواده‌ای در سوگ عزیزش ننشیند.

انگار ایمان به بی‌ارزشی جان، در تار و پود وجودمان جا خوش کرده است. حالا بروید و به فوتبال‌تان برسید؛ فوتبال زشت و زاری که حتی یک زمین آبرومند هم برای خودش ندارد، اما حاضر نیستید به خاطر نجات یک آدم چند دقیقه متوقفش کنید…

منبع مدیاورزش
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار