کدخبر : 21282 تاریخ انتشار :
A

مدیرعامل تراکتور: به افزایش سقف بودجه اعتراضی نداریم!

مدیرعامل تراکتور: به افزایش سقف بودجه اعتراضی نداریم!

با اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتور، این باشگاه نسبت به اصل موضوع افزایش سقف بودجه اعتراضی ندارد.

به گزارش ورزش 360، مدیرعامل باشگاه تراکتور صبح امروز در گفت‌وگویی که در خروجی رسانه این باشگاه قرار گرفت، در مورد سقف بودجه و افزایش ناگهانی آن صحبت و اعلام کرد که باشگاه تراکتور با زمان‌بندی این افزایش مخالف است اما با اصل آن مشکلی ندارد. سعید مظفری‌زاده حالا در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این خصوص توضیحات بیشتری ارائه کرده است.

*وضعیت تیم چطور است؟

تیم ما در شرایط خوبی است‌ و تمرینات را پیگیری می‌کنیم. امیدواریم فردا هم با حضور هواداران بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم.

*این هفته هم به دلیل حضور بیشتر از ظرفیت تماشاگران جریمه شدید.

با توجه به دستورالعمل‌های فیفا و AFC ما موظفیم که به تعداد بلیت‌های فروخته شده تماشاگر وارد استادیوم کنیم و به‌خاطر همین از تماشاگران‌مان می‌خواهیم ما را در این زمینه همراهی کنند.

*در مورد سقف بودجه صحبت کنید. شما مخالف افزایش بودید یا موافق؟

باشگاه تراکتور جزء باشگاه‌هایی بود که از ابتدا موافق این مسئله بود و ما منتظر بودیم که این اتفاق رخ بدهد، چون به تیم‌هایمان کمک می‌کند. این اقدام خوبی است و باعث می‌شود تیم‌های ایرانی بتوانند در آسیا با حریفان سرسخت خودشان مقابله کنند.

*پس مشکل چیست؟

اما ای کاش این اتفاق زودتر و زمانی که ما در حال انتخاب بازیکن بودیم، رخ می‌داد. به هر حال ما تابع قانون هستیم و این مصوبه هم طبق بند ۷ اعمال شده و نمی‌توانیم بگوییم غیرقانونی بوده است، اما می‌توانستند در زمان‌بندی بهتر عمل کنند تا همه تیم‌های به صورت یکسان از این قانون بهره‌مند شوند.

*یک نکته دیگر هم این مسئله تعداد بازیکنان روی نیمکت است.

بله در حال حاضر بودجه را اضافه کردند و همه تیم‌ها بازیکن می‌گیرند، اما در بازی‌های بین‌المللی و آسیایی به تیم‌ها این فرصت را می‌دهند که بازیکنان بیشتری را روی نیمکت ذخیره بنشانند و در لیست‌شان قرار بدهند، اما متاسفانه اینجا سقف را بالا می‌بریم و اجازه می‌دهیم بازیکنان بیشتری جذب شوند اما فرصت حضور بازیکن را نمی‌دهیم. مشخص نیست این طرح کارشناسی شده یا خیر؛ چطور یک مربی می‌تواند ۷ بازیکن اصلی و دو بازیکن جوان را روی نیمکت بنشانند، در صورتی که نمی‌داند در کدام پست دچار مشکل می‌شود، نتیجه بازی چطور رقم می‌خورد و مصدومیت‌ها چطور اتفاق میفتد. بهتر بود فدراسیون به جای ۷+۲، ۹+۲ می‌کرد و مثل فوتبال روز دنیا اجازه می‌داد افراد بیشتری وارد لیست مسابقات شوند و سرمایه‌ای که تیم‌ها تدارک دیده‌اند، از بین نرود.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار