کدخبر : 21275 تاریخ انتشار :
A

این 7 بازیکن در تیم ملی بیکار بودند

این 7 بازیکن در تیم ملی بیکار بودند

سه دروازه‌بان و چهار بازیکن تیم ملی ایران در دو دیدار گذشته فرصت بازی به دست نیاوردند.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی فوتبال ایران در حالی دو مسابقه آغازین خود در دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 را مقابل قرقیزستان و امارات برگزار کرد که جدا از علیرضا بیرانوند که حضور ثابت داشت، 18 بازیکن در ترکیب قرار گرفتند یا به‌عنوان یار جانشین به زمین آمدند ولی فرصت به سایر ملی‌پوشان حاضر در اردو نرسید.

امیر قلعه‌نویی 26 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال در اردوی اخیر دعوت کرد که در این بین، سید حسین حسینی و سید پیام نیازمند علی‌رغم حضورشان در لیست، نیمکت‌نشین بیرانوند بودند و فرصت بازی مقابل قرقیزستان یا امارات را به دست نیاوردند.

اما جدا از این دو گلر که عدم حضورشان در زمین پیش‌بینی هم می‌شد، سید ابوالفضل جلالی و اللهیار صیادمنش دو بازیکنی بودند که علی‌رغم نشستن روی نیمکت، شانس بازی پیدا نکردند و در تمام 180 دقیقه جدال تیم ملی مقابل قرقیزستان و امارات، جزو نفرات ذخیره قرار گرفتند.

حسین حسینی، نیازمند، ابوالفضل جلالی و صیادمنش 4 بازیکنی بودند که علی‌رغم حضور روی نیمکت بازی نکردند و البته آرشا شکوری، علی نعمتی و جواد آقایی‌پور که در لیست اولیه تیم ملی برای فیفادی حضور داشتند، در هر دو مسابقه ایران مقابل قرقیزستان و امارات خارج از فهرست قرار گرفتند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار