کدخبر : 21133 تاریخ انتشار :
A
ادامه پیگیری‌ها برای تعیین تکلیف اورونوف

شوک به هواداران پرسپولیس، ستاره ازبک مصدوم شد؟

شوک به هواداران پرسپولیس، ستاره ازبک مصدوم شد؟

ازبکستان دقایقی پیش به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ از سد قرقیزستان عبور کرد اما قطعا خبر بد برای این تیم، مصدومیت ستاره جوان آنهاست.

 به گزارش ورزش 360 اتفاقی که قطعا برای هواداران و کادرفنی پرسپولیس هم نگران کننده است. اوستون اورونوف که گل سوم تیمش را به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رسانده بود، در حوالی دقیقه ۸۷ به زمین افتاد و چند ده ثانیه وقت بازی را گرفت چرا که پزشکان ازبک مشغول رسیدگی به آسیب دیدگی او شدند.

البته این روش جواب نداد و لحظاتی بعد ستاره پرسپولیس زمین بازی را ترک کرد. اینکه مصدومیت اورونوف عضلانی و تنها به دلیل فشار زیاد بوده یا اینکه او مشکل حادی دارد، موردی است که باید پزشکان تیم ملی ازبکستان در خصوص آن روشنگری کنند و اگر این موضوع جدی باشد، قطعا خبر خوبی برای خوان کارلوس گاریدو نخواهد بود و باعث تغییر برنامه‌های سرمربی سرخ‌ها می‌شود.

همان طور که می دانید پرسپولیس با توجه به جذب سعید مهری باید یک بازیکن را از لیست کنار بگذارد در شرایطی که اگر اورونوف به لیست زیر ۲۵ ساله های پرسپولیس منتقل شود تمام مشکلات این تیم برطرف خواهد شد و نیازی به خروج اسدبیگی هم از لیست نیست.

اما نکته اینجاست که هنوز کمیته وضعیت، تکلیف باشگاه پرسپولیس را مشخص نکرده و همین تامل در نوع خود عجیب به نظر می رسد.

 

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار