کدخبر : 21106 تاریخ انتشار :
A

پشت پرده مخالفت پرسپولیس با افزایش سقف بودجه

پشت پرده مخالفت پرسپولیس با افزایش سقف بودجه

موضع باشگاه پرسپولیس در مورد افزایش سقف بودجه مشخص است و رضا درویش علاقه‌ای به افزایش ارتفاع سقف ندارد!

به گزارش ورزش 360، فدراسیون فوتبال با توجه به اوضاع عجیب فوتبال ایران و احتمال ورشکستگی باشگاه‌های لیگ برتری، تصمیم به وضع قانونی به نام "سقف بودجه" گرفت و برای همین آیین‌نامه نقل‌وانتقالات فوتبال ایران پیش از آغاز لیگ بیست‌ویکم، تغییر و تحولات چشم‌گیری داشت. فصل گذشته در راستای اجرای هرچه درست‌تر این قوانین، از تیم‌های سپاهان و پرسپولیس کسر امتیاز هم انجام و جرایم سنگینی برای آن‌ها در نظر گرفته شد که در نهایت، امتیازات کسر شده به حساب‌شان بازگشت اما این دو باشگاه محکوم به اصلاح قراردادهای خود شدند. 

باشگاه‌های ایرانی و به خصوص چهار ابرقدرت فوتبال ایران یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم هم با مشکلات فصل قبل دست‌وپنجه نرم می‌کنند اما در این بین تراکتور و پرسپولیس اوضاع بهتری نسبت به سپاهان و استقلال دارند. استقلال در نقل‌وانتقالات تابستانه بازیکنانی مانند سامان فلاح، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور و... را جذب کرد و همین موضوع باعث شد این باشگاه در مسیر ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو دچار مشکل جدی شود و برای برطرف ساختن این موضوع، قرارداد چند بازیکن خود را فسخ کند.

سپاهان هم مانند استقلال در بازار تابستانه فعالیت زیادی داشت و بازیکنانی مانند ابوبکر کامارا، مهدی لیموچی، استیون انزونزی، جواد آقایی‌پور و... را جذب کردند اما هنوز قرارداد سه بازیکن این تیم در سازمان لیگ ثبت نشده و طبق شنیده‌ها، زردها به‌دنبال فروش دو-سه بازیکن خود هستند. در همین راستا، سپاهان، تراکتور و استقلال بارها خواهان افزایش سقف بودجه شدند اما باشگاه پرسپولیس با این موضوع مخالفت کرد. دلیل مخالفت پرسپولیس هم مشخص است، قرمزها دوست ندارند رقبا تقویت شدند و از طرفی بابت مبلغ رضایتنامه 1.3 میلیون دلاری عبدالکریم حسن که به سقف بودجه باشگاه اضافه شده، اوضاع خوبی بابت ثبت قراردادها دارند و از این حیث خطری قرمزها را تهدید نمی‌کند.

پرسپولیس در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات سعید مهری و لوکاس ژائو را جذب کرد تا پایان خوبی در بازار داشته باشد و اکنون باید منتظر ماند و دید این تیم در آسیا و بازی‌های داخلی چه نتایجی را کسب می‌کند.

 

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار