کدخبر : 21100 تاریخ انتشار :
A

رونالدو و النصر با قهرمانی سری‌آ به ایران میایند

رونالدو و النصر با قهرمانی سری‌آ به ایران میایند

استفانو پیولی، سرمربی سابق میلان، در آستانه قبول هدایت النصر قرار گرفته است.

به گزارش ورزش 360، پیولی پس از پایان فصل گذشته از هدایت میلان برکنار شد و از آن زمان تا به حال تیم دیگری ننشسته است اما در ابتدای فصل جدید رقابت‌های لیگ عربستان شایعاتی درباره احتمال حضور او روی نیمکت الاتحاد به گوش می‌رسید که در نهایت عملی نشد.

با این حال، نام این مربی ایتالیایی همچنان در کنار نام باشگاه‌های عربستانی به گوش می‌رسد و حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپرت خبر داده است که او گزینه اصلی برای قبول هدایت النصر است و در یک قدمی توافق با مدیران این باشگاه قرار دارد.

مدیران النصر گزینه‌های متفاوتی را برای جانشینی لوئیس کاسترو در نظر گرفته بودند و نام مربیانی مانند سرجیو کونسیسائو هم در کنار نام این تیم به گوش می‌رسید اما حالا به نظر می‌رسد که پیولی قرار است به زودی روی نیمکت این تیم بنشیند.

النصر به دلیل کسب نتایج نه چندان خوب در همین ابتدای فصل از کاسترو راضی نیست و همکاری با بازیکنان بزرگی مانند کریستیانو رونالدو می‌تواند برای پیولی بسیار جذاب باشد و البته که دستمزد هنگفتی که آنها حاضر به پرداختش هستند هم یکی از دلایل اصلی قبول پیشنهاد این باشگاه عربستانی توسط سرمربی سابق میلان به حساب می‌آید.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار