کدخبر : 21093 تاریخ انتشار :
A

فولاد از شر خارجی‌ها رها شد

فولاد از شر خارجی‌ها رها شد

فولاد همچنان در حال خانه تکانی و فسخ با بازیکنان خارجی فصل گذشته خود است تا یکی از دغدغه‌های یحیی را حل کند.

به گزارش ورزش 360، صبح امروز رسانه فولاد خبر از فسخ با یکی از بازیکنان خارجی دیگر این تیم داد و نوشت:‌ "پس از انجام مذاکرات متوالی بین هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با کریستوفر کنت و وکیل این بازیکن، عصر دیروز قرارداد این گلر اتریشی به صورت توافقی فسخ شد."

فولادی‌ها که ابتدای فصل با مشکل لیست پر بازیکنان مواجه بودند، روزهای سختی برای جذب بازیکن پشت سرگذاشته‌اند. لشکر هفت نفره خارجی های فولاد که یکسال از قرارداد شان باقی مانده بود، فولاد را به یکی از پرچالش ترین تیم‌ها در نقل و انتقالات و در معرض جریمه های احتمالی قرار می‌داد.

با حضور یحیی در فولاد مشخص شد که عدم استفاده از بازیکنان خارجی در فصل گذشته برای اهوازی ها دردسرساز شده و 4 سهمیه خارجی فولادی‌ها سوخته است. به همین خاطر فولادی ها مجبور بودند همزمان با پروسه جذب بازیکنان جدید، رضایت خارجی های کنار گذاشته از تیم را جلب کنند.

فولادی ها که خاطره بدی از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود دارند، این فصل با دقت نظر خاصی جلو رفته اند و تا این لحظه با جفرسون باهیا، لوکاس کاندیدو، ابراهیم حصار و کریستوفر کنت فسخ کرده اند تا فولاد رکورد فسخ با خارجی های لیگ را به نام خود بزنند. 

نصیرزاده توانسته بدون حاشیه با 4 خارجی فولاد به توافق برسد. او ابتدا پشت روی میز مذاکره با جفرسون باهیا و لوکاس کاندیدو و وکلای آنها نشست و برزیلی ها را که جایی در تفکرات یحیی نداشتند مجاب به جدایی کرد. با جدایی این دو، نوبت به ابراهیم حصار، بازیکن آرژانتینی- سوری رسید. او که در مقابل اصرار فولادی ها و تهیه بلیط و... از حضور در تمرینات سرپیچی می کرد، با ارسال مستندات غیبت و مکاتبات نصیرزاده با فیفا مواجه شد و پس از آن وکیلش  را به ایران فرستاد و با خوزستانی ها توافق کرد. 

چهارمین فسخ فولادی ها که خیلی پیش از این برای فوتبالی ها مشخص بود، بالاخره امروز رسانه ای شد. یحیی که با آمدنش خط قرمز پررنگی روی نام کریستوفر کنت اتریشی کشیده بود، در این فصل دروازه اش را به اوتکیر یوسپوف ازبکستانی سپرده است. حالا با مشخص شدن تکلیف این بازیکن می توان حدس زد که این توافق به چه سختی صورت گرفته است.

فولاد که به واسطه قوانین لیگ و استفاده کم از خریدهای خارجی با محدودیت جذب بازیکن خارجی در این فصل مواجه شده است، در حال پاکسازی میراث بجا مانده از گذشته است. تا اینجای کار نصیرزاده، مدیرعامل فولادی ها توانسته مچ بازیکنان خارجی و وکلای آنها را در مذاکرات بخواباند و فضای مناسبی برای ساخت فولاد با متدهای مد نظر یحیی فراهم کند. 

او پس از کنت که سرانجام از جمع فولادی ها جدا شد، از فردا باید سر میز مذاکره با منشا و وکلای او بنشیند تا تکلیف این نیجریه ای پر سر و صدای فوتبال ایران را هم مشخص کند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار