کدخبر : 21089 تاریخ انتشار :
A

کریم انصاری‌فرد، هدف جذاب استقلالی‌ها

کریم انصاری‌فرد، هدف جذاب استقلالی‌ها

با توجه به عملکرد خط حمله استقلال، جواد نکونام به دنبال جذب یک ستاره باتجربه است که البته تحقق هدف او دور از انتظار به نظر می‌آید.

به گزارش ورزش 360، استقلال کار خود را در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی، با کسب یک برد، یک تساوی و یک باخت دنبال کرده و کسب 4 امتیاز از 9 امتیاز ممکن، حواشی پرشماری را پیرامون اردوی آبی‌ها به‌وجود آورده است. بعد از هفته‌ای پرماجرا و طرح اخبار و شایعات گوناگون، فعلاً جواد نکونام در سمت خود ابقا شده و در دیدار پیش‌روی استقلال مقابل الغرافه قطر در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت حضور پیدا می‌کند.

نکونام که به تثبیت جایگاه خود روی نیمکت آبی‌ها می‌اندیشد، در سودای آن است تا فهرست تیمش را بیش از پیش تقویت کند. بعد از جذب بازیکنان ارزشمندی مانند سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، دیدیه اندونگ، محمدحسین اسلامی، علیرضا کوشکی و گائل کاکوتا، گفته می‌شود که سرمربی استقلال همچنان در سودای جذب بازیکن است؛ آن‌هم در حالی‌که آبی‌ها برای ارسال فهرست آسیایی خود تا فرداشب (چهارشنبه) مهلت دارند و همین مسئله کار مدیران باشگاه استقلال را دشوار کرده است.

جواد نکونام که در روزهای ابتدایی فعالیت استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، به دنبال جذب مهاجم نبود و درصدد آن بود تا با حفظ گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی کارش را پیش ببرد، بعد از نظاره کردن عملکرد تیمش در 3 هفته ابتدایی فصل جدید، رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است؛ به‌طوری‌که گفته می‌شود نکونام از مدیران باشگاه خواسته تا فهرست تیمش را با جذب یک مهاجم باتجربه تقویت کنند و جواد نکونام به سراغ بررسی شرایط رضا اسدی و کریم انصاری‌فرد رفته و انصاری‌فرد را انتخاب کرده است!

مذاکرات نکونام با انصاری‌فرد مثبت پیش رفته اما ...

نکونام که در تیم ملی تجربه همبازی‌بودن با کریم انصاری‌فرد را دارد، شخصاً در روزهای گذشته مذاکرات خود را با این مهاجم باتجربه آغاز کرده است؛ آن‌هم در حالی‌که انصاری‌فرد بعد از اتمام قراردادش با تیم آریس سالونیک یونان، به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه حضور دارد و هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده است. مهاجم 34 ساله فوتبال ایران که در طول یک‌دهه اخیر دور از رقابت‌های باشگاهی ایران کارش را پیش برده، در مذاکرات اولیه با نکونام چراغ سبز خود را برای حضور در استقلال نشان داده اما در این میان، مشکلات مهمی سد راه انتقال کریم انصاری‌فرد است.

چالش لیست پُر و سقف بودجه پُر

استقلالی‌ها در شرایطی به دنبال جذب کریم انصاری‌فرد هستند که برای ثبت قرارداد بازیکنانی نظیر گوستاوو بلانکو، مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی، چالش‌های پرشماری را پشت سر گذاشتند و هنوز رسماً ثبت قرارداد مجدد سهرابیان و سلیمی اعلام نشده است. نه‌تنها سقف بودجه آبی‌ها پُر است، بلکه لیست بازیکنان برزگسال استقلال هم پُر شده و گفته می‌شود جواد نکونام به دنبال جایگزینی کریم انصاری‌فرد با آرمان رمضانی است اما با توجه به اینکه فقط 8 روز تا پایان مهلت فعالیت تیم‌ها در بازار تابستانه باقی‌مانده، بعید است رمضانی به قطع همکاری توافقی با آبی‌ها چراغ سبز نشان بدهد.

پای خانواده کریم هم در میان است!

کریم انصاری‌فرد که تجربه پوشیدن پیراهن تیم‌های سایپا، پرسپولیس و تراکتور را در فوتبال ایران دارد و تجربه آقای گلی در مسابقات لیگ برتر هم در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد، در شرایطی می‌تواند به یکی از یاغی‌های فوتبال ایران تبدیل شود که براساس آخرین خبرها، با وجود مذاکرات اولیه و مثبت انجام شده میان او و نکونام، فعلاً خانواده این مهاجم باتجربه هم برای حضور در ایران چراغ سبز نشان نداده‌اند و در کنار چالش‌های مدیران باشگاه استقلال برای توافق با انصاری‌فرد، باید این مسئله را هم مدنظر داشت.

توافق با انصاری‌فرد؛ رویایی جذاب اما احتمالاً دور از دسترس!

مسئولان باشگاه استقلال برای جلب رضایت بیشتر جواد نکونام، در تلاش هستند تا بتوانند کریم انصاری‌فرد را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما با توجه به مشکلاتی که طرفین برای انعقاد قرارداد همکاری دارند، احتمالاً رویای نکونام برای همکاری با انصاری‌فرد در استقلال محقق نخواهد شد. گفته می‌شود در شرایطی نکونام به سراغ مذاکره با کریم انصاری‌فرد رفته که رضا اسدی به عنوان بازیکن آزاد در بازار تابستانه حضور ندارد و رقم سنگین موردنظر باشگاه سپاهان برای صدور رضایت‌نامه اسدی، سد راه مذاکره او با آبی‌ها شده است. گفته می‌شود که احتمالاً طی 24 ساعت آینده و پیش از نهایی‌شدن فهرست بازیکنان استقلال برای حضور در جدال با الغرافه، تکلیف مذاکره با کریم انصاری‌فرد مشخص خواهد شد اما براساس آخرین خبرها، احتمال عدم انجام این انتقال بیش از احتمال نهایی‌شدن آن است!

 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار