کدخبر : 21075 تاریخ انتشار :
A

پایان 11 روز التهاب در استقلال؛ آمدی ولی چه دیر!

پایان 11 روز التهاب در استقلال؛ آمدی ولی چه دیر!

بعد از 11 روز پر حاشیه و جنجالی بالاخره به نظر می‌رسد آرامش به اردوگاه استقلال بازگشته باشد.

به گزارش ورزش 360، بعد از 11 روز پر حاشیه و جنجالی بالاخره به نظر می‌رسد آرامش به اردوگاه آبی‌ها بازگشته باشد. وقتی در شامگاه داغ پنجشنبه 8 شهریور و در فولاد آره‌نای اهواز،  استقلال به هم‌نام خوزستانی باخت، هیچ کس تصور نمی‌کرد نخستین شکست بعد از 29 مسابقه تا این اندازه برای نکونام گران تمام شود.

سرمربی آبی‌ها اما  این روزهای برزخی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت و تا آستانه برکناری پیش رفت. در این احوالات هم قول قهرمانی داد  و هم با مصاحبه‌ای توفانی در تقابل کامل با مدیر عامل ( و تا حدودی هولدینگ) قرار گرفت. بنظر می‌رسید با این مصاحبه‌ها و آن مذاکره‌ها امکان هرگونه مصالحه‌ای مسدود شده باشد. بااین‌همه تب تند برکناری جواد همان‌طور که به سرعت آمده بود، خیلی سریع هم فرو نشست.

دوشنبه بعد از ظهر اما استقلالی‌ها به نشانه پایان بحران به مصاف گل گهر رفته و در نبردی دست گرمی تیم آماده سیرجانی را شکست دادند. نکته قابل تأمل این مسابقه  علاوه بر درخشش ادامه دار آرمان رمضانی، حضور احمد شهریاری، نماینده هولدینگ در محل برگزاری بازی بود. حضوری که به اعلام حمایت مجدد مالکان باشگاه از سرمربی تعبیر شد. حاضر شدن شهریاری در جمع آبی‌ها  و گرفتن عکس یادگاری با نکونام، درست همان کاری بود که بنا بدلایلی 11 روز به تأخیر افتاد و سبب حواشی خود ساخته فراوانی شد. کاری به شدت غیر حرفه‌ای که حتی تندترین منتقدان سرمربی استقلال را به دفاع از او ناگزیر کرد. هولدینگی‌ها هر تصمیمی که داشتند می‌بایست خیلی زودتر از این به نتیجه رسیده و اجرایی‌اش می‌کردند.

حالا هم اوضاع شاید در ظاهر آرام شده باشد اما مسلما احترام، اعتماد و اطمینان خدشه‌دار شده را با یک حضور و یک عکس نمی‌توان اعاده کرد. آن هم با آدمی به مختصات نکونام که به همین سادگی‌ این قبیل داستان‌ها را فراموش نمی‌کند.

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار