کدخبر : 21066 تاریخ انتشار :
A

اسدبیگی با دلخوری جدا شد؛ قربانی سعید مهری و مدیران پرسپولیس

 اسدبیگی با دلخوری جدا شد؛ قربانی سعید مهری و مدیران پرسپولیس

با وجود اینکه سینا اسدبیگی فصل را خوب شروع کرده بود و گاریدو به او اعتقاد داشت مجبور به جدایی از تیم به خاطر جذب سعید مهری شد.

به گزارش ورزش 360، یکی از خرید‌های عجیب و لحظه آخری پرسپولیس سعید مهری بود. بازیکنی که فصل پیش با نظر ساپینتو از استقلال جدا شد و به تیم آپوئل قبرس پیوست. او در این تیم قبرسی کلا دو بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت و 8 بازی هم به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد. درنهایت با جدایی ساپینتو از تیم آپوئل قرارداد او هم تمدید نشد. تا اینکه گاریدو با نظر ایجنت‌هایش خواهان جذب او و کنار گذاشتن سینا اسدبیگی شد. شاید اسدبیگی در دو بازی که مقابل تراکتور و فولاد از ابتدا به میدان رفت نتوانست نظر گاریدو را جلب کند و او خواهان جذب مهری شد.

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی چندان از این جا‌به‌جایی استقبال نکردند اما زمان ثابت خواهد کرد که این تصمیم گاریدو اشتباه بوده یا انتخابی مناسب لقب می‌گیرد. اما از آنجا که اسدبیگی تا آخر فصل تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است با پافشاری ایجنتش حاضر به فسخ قرارداد یا حتی تمدید قرارداد برای انتقال قرضی نبود تا اینکه همبازیان او به وی گفتند بهتر است برای حفظ حرمت خودش هم که شده قراردادش را فسخ کرده و به تیم دیگری برود. 

اسدبیگی با وجود دلخوری شدید قرار شد عصر روز گذشته یا امروز قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند و به احتمال زیاد مقصد او فولاد خواهد بود. ناگفته نماند قرارداد مالی اسدبیگی با پرسپولیس کمتر از 15 میلیارد تومان برای این فصل بود که قرار شده بخشی از آن را هم دریافت کند، اما درمورد مهری گفته می‌شود جذب او حدود 28 میلیارد تومان برای پرسپولیس هزینه داشته است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار