کدخبر : 20867 تاریخ انتشار :
A

کارشکنی اماراتی ها علیه تیم ملی ایران

کارشکنی اماراتی ها علیه تیم ملی ایران

مسئولان اماراتی در اقدامی عجیب اجازه خرید بلیت بازی روز سه‌شنبه را به طرفدارانی نمی‌دهند!

به گزارش ورزش 360، در فاصله 48 ساعت تا مسابقه امارات و ایران در انتخابی جام جهانی 2026 ، سایت بلیت فروشی الکترونیکی این مسابقه فعال شده و طرفداران با مراجعه به آن مشغول خرید بلیت بازی هستند.

پیش از این مشخص شده بود که 8 درصد از ظرفیت 24 هزار نفری هزاع بن زاید در امارات که 1920 صندلی در 4 جایگاه خواهد بود، در اختیار طرفداران تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت.

حالا اما با بازشدن سایت بلیت‌فروشی مسابقه امارات و ایران در اقدامی عجیب بخش مربوط به خرید بلیت 4 جایگاه تماشاگران ایرانی قفل شده و امکان خرید بلیت این صندلی‌ها نیست! در سایت بلیت فروشی جایگاه های 123، 124، 218 و 219 برای ایرانی‌ها تعبیه شده در همان صفحه اول دور آنها با خط قرمز خط کشیده اما امکان کلیک کردن روی این جایگاه‌ها وجود ندارد و  اجازه خرید بلیت به ایرانی‌ها داده نمی‌شود!

در شرایطی که طرفداران اماراتی به راحتی و بدون مشکل می‌توانند بلیت بازی را خریداری کنند، اینکه فدراسیون فوتبال دسترسی به جایگاه‌های مربوط به تیم ملی ایران را نداده قابل تامل و عجیب است.

اماراتی‌ها که برای شکست ایران در دومین بازی دست به هر کاری زده‌اند، کارشکنی‌های خود را بر خلاف قوانین بین‌المللی فوتبال از سایت بلیت فروشی شروع کردند تا شاید بتوانند ذهن بازیکنان و اعضای تیم ملی ایران را به هم بریزند و دردسرساز شوند!

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار