کدخبر : 20846 تاریخ انتشار :
A

عدم توافق مالی مهرداد محمدی با پرسپولیس

عدم توافق مالی مهرداد محمدی با پرسپولیس

مهرداد محمدی که با استقلال به توافق رسیده در آستانه انتقالی جنجالی قرار داشت.

به گزارش ورزش 360، میلاد محمدی از زمانی که به پرسپولیس پیوست به دنبال این بود تا مقدمات حضور برادر دوقلویش در این تیم را فراهم کند. در همین راستا حتی مذاکراتی هم چند روز پیش بین مهرداد با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام شد که درنهایت این بازیکن اعلام کرد چون با باشگاه استقلال قرارداد دارد تا تکلیفش با این باشگاه مشخص نشده، نمی‌تواند با تیمی قرارداد ببندد.

اما در این چند روز شرایط به شکلی پیش رفت که مهرداد تصمیم به جدایی از استقلال گرفت و مذاکراتش با پرسپولیس جدی‌تر شد. اما نتیجه این مذاکرات منفی بود از این جهت که نماینده باشگاه پرسپولیس به مهرداد اعلام کرده بود بیشتر از سقف قرارداد باشگاه‌شان که حدود 21 میلیارد است به او نمی‌دهند، درحالی‌که این بازیکن مدعی شده قراردادش با استقلال بیشتر از اینهاست.

به هر شکل مهرداد روز گذشته بعد از نشستی که با فرشید سمیعی داشت در استقلال ماندنی شد و این وسط باشگاه پرسپولیس هم متوجه شد فقط باید روی جذب مهاجم خارجی تمرکز کند؛ هرچند خوان گاریدو هم نظر مثبتی روی محمدی نداشت و اصرارش این است که مهاجم خارجی با خصوصیاتی متفاوت با مهاجمان فعلی تیمش جذب شود. ناگفته نماند باشگاه پرسپولیس بدش نمی‌آمد با توجه به قیمت بالای مهاجمان خارجی معرفی شده با جذب مهرداد محمدی لیستش را تکمیل کند!

 

 


 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار