کدخبر : 20792 تاریخ انتشار :
A

قابل توجه استقلالی‌ها؛ ساپینتو بیکار است!

قابل توجه استقلالی‌ها؛ ساپینتو بیکار است!

نام ریکاردو ساپینتو در حالی به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی جواد نکونام مطرح شده که باشگاه استقلال هیچ تماسی با این مربی برقرار نکرده است.

به گزارش ورزش 360، وضعیت لرزان نیمکت استقلال سبب شده نام‌های زیادی به این تیم لینک شوند. در کنار چند گزینه خارجی که شنیده می‌شود میان آنها مربی بلغارستانی از شانس بیشتری برخوردار است، در فضای مجازی نام آندریا استراماچونی و ریکاردو ساپینتو هم مطرح شده؛ دو سرمربی خارجی سابق آبی‌ها که هواداران هنوز هم از سبک بازی تیم‌های آنها خاطرات خوشی دارند. البته که بازگشت استراماچونی به ایران بسیار بعید است اما ساپینتو از این نظر شانس بیشتری دارد. در همین راستا با مدیربرنامه‌های وی تماس گرفتیم تا صحت و سقم این شایعه را جویا شویم.

ایجنت رسمی این سرمربی پرتغالی در پاسخ به استعلام ما به پاسخی کوتاه بسنده کرد: «هنوز هیچ پیشنهادی از سمت ایران و به خصوص استقلال به ما ارائه نشده است. تا آنجایی که من می‌دانم، استقلال تیم بزرگ با هوادارانی فوق العاده است اما چون پیشنهادی نرسیده و شنیده‌ام این تیم هنوز سرمربی دارد، شاید حرفه‌ای نباشد در این خصوص صحبت کنیم.»

از مدیربرنامه ساپینتو پرسیدیم که در صورت وجود آفر، آیا این مربی مایل به بازگشت به ایران هست یا خیر، که جواب داد: «آقای ساپینتو هنوز هدایت تیمی را به عهده نگرفته‌اند و دلیل آن سخت گیری‌شان است. او از ایران خاطرات بسیار خوبی دارد و شاید برخی مشکلاتی را به وجود آوردند اما همیشه از استقلال و هوادارانش به نیکی یاد می‌کند.»

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار