کدخبر : 2064 تاریخ انتشار :
A

کمیته انضباطی دوباره سراغ سپاهان رفت!

کمیته انضباطی دوباره سراغ سپاهان رفت!

تیم فوتبال سپاهان باید از ساعت 15 امروز در ورزشگاه اختصاصی باشگاه گل‌گهر سیرجان به مصاف این تیم برود

به گزارش ورزش 360، تیم فوتبال سپاهان باید از ساعت 15 امروز در ورزشگاه اختصاصی باشگاه گل‌گهر سیرجان به مصاف این تیم برود و دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر را برگزار کند که انتشار یک پوستر در شب قبل از این بازی برای اصفهانی‌ها دردسرساز شده است.

شب گذشته یک پوستر با تصویری از شیر در میان کفتارها در بیابان منتشر شد و اطلاع رسانی زمان بازی تیم‌های گل‌گهر و سپاهان در آن انجام گرفت که البته ساعتی بعد باشگاه سپاهان پوستر رسمی خود را روی خروجی‌های رسانه خود انتشار داد.

با وجود اینکه باشگاه سپاهان اطلاعیه‌ای منتشر و تاکید کرد که پوستر جنجالی منتشر شده مرتبط به آنها نیست و پوستر رسمی دیگری متعلق به آنهاست، اما حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به این مسئله ورود کرده است.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: «با توجه به انتشار طرح پوستری در رسانه‌های رسمی باشگاه سپاهان مربوط به دیدار مقابل گل گهر، این باشگاه 48 ساعت فرصت دارد توضیحات و  دفاعیات مکتوب خود را در این باره به کمیته انضباطی ارسال کند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار