کدخبر : 2062 تاریخ انتشار :
A

پیش بازی پرسپولیس-نساجی

پیش بازی پرسپولیس-نساجی

تیم پرسپولیس امروز و در دیداری معوقه از چهارچوب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳٠ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

به گزارش ورزش 360، بازی های رو در رو:نساجی و پرسپولیس تا به‌حال ۲۲ بار با هم بازی کرده‌اند که ۴ بار نساجی و ۱۱ بار پرسپولیس در این دیدارها پیروز شده‌اند و در ۷ بازی نیز به تساوی رسیده‌اند.

حسین عبدی از پرسپولیس با ۹ حضور و نادر دست‌نشان از نساجی با ۱۱ حضور بیشترین حضور در دیدارهای رودرو را از این دو تیم در اختیار دارند.

فرشاد پیوس و جمشید شاه‌محمدی از پرسپولیس و نادر دست‌نشان و رحمت‌الله محمودپور از نساجی هر کدام با ۲ گل بهترین گلزنان بازی‌های رو در روی این دو تیم بوده‌اند.

پرگل‌ترین بازی پرسپولیس و نساجی، دیدار این دو تیم در سال 71 در ورزشگاه آزادی بوده که با نتیجه 5 بر 1 به سود پرسپولیس به پایان رسیده است.در دور رفت نیم فصل اول نیز همین نتیجه ثبت شد. حمید روزبهانی مهاجم وقت پرسپولیس در آن بازی سال ۷۱ موفق به ثبت هت‌تریک شد، شیرمحمدی و درخشان نیز دو گل دیگر پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند.

علی پروین با ۹ بار و رحیم دست‌نشان با ۱۱ بار، بیشترین حضور را در کسوت سرمربیان دو تیم دارا می‌باشند.

وحید قلیچ با ۶ بار و پیروز جغتاپور با ۵ بار، بیشترین گلری را روبه‌روی هم داشته‌اند.

گل دقیقه ۵ محمد مایلی‌کهن در سال ۱۳۶۶، زودهنگام‌ترین گل برای پرسپولیس و گل دقیقه ۲۱ محمدمهدی نظری در سال گذشته، زودهنگام‌ترین گل برای نساجی بوده است.

دیرهنگام‌ترین گل پرسپولیس در سال ۱۳۶۸ توسط حسین عبدی در وقت اضافه و برای نساجی در سال ۱۳۹۷ توسط جورجی ولسیانی در دقیقه ۹۷ بوده است.

وضعیت آب‌وهوا:نیمه ابری ۹ درجه بالای صفر

منبع: جامعه ورزش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار